Prepare and review financial statements and reports for accuracy and completeness.
Ensure timely and accurate month-end and year-end close processes.
Monitor and analyze accounting data to identify and resolve discrepancies.
Assist with audits and ensure compliance with accounting standards and regulatory requirements.
Review all authority report (tax report, DPI and SBV report ...)
Stay informed about changes in financial regulations and legislation that may affect the company's financial operations.
Perform other duties as assigned by CA and CFO.Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field. A master's degree or CPA/ ACCA is a plus.
Strong understanding of financial reporting standards and consolidated financial statements.
Proven work experience in accounting or finance, with at least 5 years in a supervisory or managerial role.
Proficiency in SAP systems
- Knowledge of the Vietnamese Accounting Standard (VAS) and International Financial Report Standard (IFRS).Competitive salary
Periodical health check, team-building, gifts for holidays, etc.
Insurance: Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance.
15 Annual Leaves/Year.
13-month Salary
Hiện tại, Blue Agency có mạng lưới truyền thông với hơn 500 triệu người theo dõi trên mạng xã hội cho truyền thông thế hệ mới. Ngoài ra Blue Agency đang là chủ quản của hơn 5000 người ảnh hưởng trên đa nền tảng (Facebook, Instagram, Tiktok & Youtube) Chủ quản của nhiều kênh cộng đồng truyền thông với hơn 20 triệu người theo dõi trên mạng xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Blue Agency là một trong những agency hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Social Media, chúng tôi cung cấp các chiến dịch độc đáo, sáng tạo, hiệu quả cho ngành bán lẻ và dịch vụ để tạo độ phủ thị trường, tăng giá trị nhận diện thương hiệu đa kênh. Đặc biệt là mạng lưới Social và Digital Marketing tại thị trường Việt Nam.
-
Thế hệ đang thay đổi thế giới với nhiều ý tưởng đột phá, dễ nắm bắt xu hướng, tạo ra hiện tượng và góp phần không nhỏ đến sự phát triển giá trị thương hiệu.