Mô tả công việc
JOB DESCRIPTION:
1. Planning and report
- Received KPI from BOM regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.
- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.
- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.
- Monthly, quarterly reports to BOM.
- Other tasks assigned by BOM
2. Training program and talent management
- Work with product directors to develop the training system.
- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.
- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Center Managers, sale staffs.
- Review Center Managers (CM) and Staffs performance, motivate and promote quarterly.
3. New sales management
- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.
- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.
- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.
- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App - Show - PT- Sales).
- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.
- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.
- Present a sale seminar to parents.
4. Customer satisfaction
- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.
- Handle customers' feedbacks/complaints if necessary.
Yêu cầu công việc
WORKING REQUIREMENTS.
Qualifications:
- University graduate major in Business Management or a related major.
- At least 3 years experienced at management level
- Understanding of local and foreign educational systems
- Be able to work under pressure.
- Working weekend and travel between districts. Skills:
- Strategy planning skills
- Good management skills
- Strong sales and customer service focus
- Excellent organizational skills
Quyền lợi được hưởng
Đồng phục
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Hiện tại, Blue Agency có mạng lưới truyền thông với hơn 500 triệu người theo dõi trên mạng xã hội cho truyền thông thế hệ mới. Ngoài ra Blue Agency đang là chủ quản của hơn 5000 người ảnh hưởng trên đa nền tảng (Facebook, Instagram, Tiktok & Youtube) Chủ quản của nhiều kênh cộng đồng truyền thông với hơn 20 triệu người theo dõi trên mạng xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Blue Agency là một trong những agency hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Social Media, chúng tôi cung cấp các chiến dịch độc đáo, sáng tạo, hiệu quả cho ngành bán lẻ và dịch vụ để tạo độ phủ thị trường, tăng giá trị nhận diện thương hiệu đa kênh. Đặc biệt là mạng lưới Social và Digital Marketing tại thị trường Việt Nam.
-
Thế hệ đang thay đổi thế giới với nhiều ý tưởng đột phá, dễ nắm bắt xu hướng, tạo ra hiện tượng và góp phần không nhỏ đến sự phát triển giá trị thương hiệu.