Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop and implement regional sales plans and quotas: RSMs are responsible for setting and achieving ambitious sales targets for their region. They must develop and implement sales strategies of each store that align with the company's overall objectives and take into account the unique characteristics of their region.
- Manage and motivate a team ASM, SM and stores staff: RSMs are responsible for recruiting, training, coaching, and mentoring team. They must create a positive and productive work environment that motivates their team to achieve their goals.
- Build and maintain strong relationships with customers and partners: RSMs must build and maintain strong relationships with key customers and partners in their region. They must understand the needs of their customers and be able to provide them with the products and services they need.
- Analyze sales data and market trends: RSMs must regularly analyze sales data and market trends to identify new opportunities and areas for improvement. They must use this data to inform their sales strategies and decision-making.
- Prepare and present sales reports: RSMs must prepare and present regular sales reports to senior management. These reports should provide an overview of sales performance, identify trends, and make recommendations for improvement.
- Stay up-to-date on industry trends: RSMs must stay up-to-date on the latest industry trends and developments. They must use this knowledge to identify new opportunities and stay ahead of the competition.
Yêu Cầu Công Việc
1. Education: Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Pharmacy, or a related field.
2. Knowledge: Knowledge of the retail pharmaceutical market
3. Work Experience
- 3+ years of experience in sales, especially sales management experience (preferred) in the same position
- Experience working in a multicultural environment (preferred).
- Experience in working in retail sector or pharmaceutical industry.
- Management the employee size of 300-400 staff
- Operation streamlining and multifuctional team collaboration
4. Foreign language: Basic English communication
5. Computer Skills: Proficient in MS Office and “back-office” software
6. Skills
- Leadership, management, and employee training skills.
- Problem solving and decision making skills
- Result-driven
- Big picture thinking and critical thinking
- Training and coaching skills
- Excellent communication, presentation, and negotiation skills.
- Strong data analysis
- Proficient in using office software.
- Effective time management and organizational skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
7. Attitude
- Can-do attitude
- High sense of responsibility, careful and meticulous work.
- Ability to work under pressure.
- Eagerness to learn and be creative.
- Professional and friendly work attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Hiện tại, Blue Agency có mạng lưới truyền thông với hơn 500 triệu người theo dõi trên mạng xã hội cho truyền thông thế hệ mới. Ngoài ra Blue Agency đang là chủ quản của hơn 5000 người ảnh hưởng trên đa nền tảng (Facebook, Instagram, Tiktok & Youtube) Chủ quản của nhiều kênh cộng đồng truyền thông với hơn 20 triệu người theo dõi trên mạng xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Blue Agency là một trong những agency hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Social Media, chúng tôi cung cấp các chiến dịch độc đáo, sáng tạo, hiệu quả cho ngành bán lẻ và dịch vụ để tạo độ phủ thị trường, tăng giá trị nhận diện thương hiệu đa kênh. Đặc biệt là mạng lưới Social và Digital Marketing tại thị trường Việt Nam.
-
Thế hệ đang thay đổi thế giới với nhiều ý tưởng đột phá, dễ nắm bắt xu hướng, tạo ra hiện tượng và góp phần không nhỏ đến sự phát triển giá trị thương hiệu.