Mô tả công việc
RESPONSIBILITIES:
Prepare balance sheets, income statements, and other financial statements
Assist Finance Manager in the preparation of monthly/yearly closings
Petty cash management in HCM office
Work with auditors/ consultants on accounting and tax reports.
Prepare administration expenses payment
Other Ad hoc works as requested by management
Perform daily payment to suppliers
Manage the payable performance, support the operation team in dealing with vendor, supplier contact and payment schedule.
Cash flow management, weekly forecast and reporting daily bank balances
Check PIT, VAT, WHT reports prepared by tax accountant to ensure the correct calculation & tax law application
Update accounts payable and performs reconciliations
Post and process journal entries to ensure all business transactions are posting
Prepare VAS financial statement reports, Company income tax, Transfer pricing submission
REQUIREMENTS:
Understanding the Vietnamese Tax system, specifically CIT, VAT, WHT…
Proficient in Windows 10, MS Office (especially Excel)
Fluent in English;
2 years in General Accounting
Good understanding of VAS/IFRS;
University qualifications in Finance, Accounting, Auditing;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 01:10:02
Hiện tại, Blue Agency có mạng lưới truyền thông với hơn 500 triệu người theo dõi trên mạng xã hội cho truyền thông thế hệ mới. Ngoài ra Blue Agency đang là chủ quản của hơn 5000 người ảnh hưởng trên đa nền tảng (Facebook, Instagram, Tiktok & Youtube) Chủ quản của nhiều kênh cộng đồng truyền thông với hơn 20 triệu người theo dõi trên mạng xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
-
Blue Agency là một trong những agency hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực Social Media, chúng tôi cung cấp các chiến dịch độc đáo, sáng tạo, hiệu quả cho ngành bán lẻ và dịch vụ để tạo độ phủ thị trường, tăng giá trị nhận diện thương hiệu đa kênh. Đặc biệt là mạng lưới Social và Digital Marketing tại thị trường Việt Nam.
-
Thế hệ đang thay đổi thế giới với nhiều ý tưởng đột phá, dễ nắm bắt xu hướng, tạo ra hiện tượng và góp phần không nhỏ đến sự phát triển giá trị thương hiệu.