Mô tả công việc
- Contact appropriate individuals or departments (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).
- Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into the appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
- Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; thank guests with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats.
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
• 3 years experience in Sales and Marketing or related professional area.
OR
• 4-year bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major;
• 1 year experience in Sales and Marketing or related professional area
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Trang - Human Resources Manager
ĐỒNG HÀNH CÙNG VINA MASK - BẢO VỆ NHAU ĐI QUA MÙA DỊCH (ENGLISH BELOW)
Tình hình dịch Covid-19 đang diễn biến ngày một phức tạp hơn ở Việt Nam nói chung và Đà Nẵng nói riêng gây ra không ít hoang mang và lo lắng cho toàn xã hội. Cùng với đó, Chính phủ, các cơ quan ban ngành, các lực lượng chức năng và người dân càng thêm vất vả trong công cuộc đẩy lùi đại dịch.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi mong rằng Quý đối tác và khách hàng vẫn luôn an toàn, khỏe mạnh. Chúng ta sẽ cùng nhau phát huy tinh thần đoàn kết, tương thân tương ái cũng như là tuân thủ chặt chẽ mọi quy định phòng, chống dịch bệnh. Hi vọng rằng với sự đồng lòng chung tay trong thời khắc quyết định này, chúng ta sẽ sớm ngăn chặn và đẩy lùi đại dịch toàn cầu.