Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
ĐỒNG HÀNH CÙNG VINA MASK - BẢO VỆ NHAU ĐI QUA MÙA DỊCH (ENGLISH BELOW)
Tình hình dịch Covid-19 đang diễn biến ngày một phức tạp hơn ở Việt Nam nói chung và Đà Nẵng nói riêng gây ra không ít hoang mang và lo lắng cho toàn xã hội. Cùng với đó, Chính phủ, các cơ quan ban ngành, các lực lượng chức năng và người dân càng thêm vất vả trong công cuộc đẩy lùi đại dịch.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi mong rằng Quý đối tác và khách hàng vẫn luôn an toàn, khỏe mạnh. Chúng ta sẽ cùng nhau phát huy tinh thần đoàn kết, tương thân tương ái cũng như là tuân thủ chặt chẽ mọi quy định phòng, chống dịch bệnh. Hi vọng rằng với sự đồng lòng chung tay trong thời khắc quyết định này, chúng ta sẽ sớm ngăn chặn và đẩy lùi đại dịch toàn cầu.