AHT Tech is a premium global group that focuses on Digital Commerce and Experience to assist clients in re-imagining their businesses in this digital era. Through human-centric innovation, our software engineering heritage combined with digital transformation strategy consulting, design thinking, disruptive IT lifecycle solutions as well as omnichannel CX solutions, offers real business value to our clients.
We diligently work towards offering personalized solutions to help their businesses reach their peak digital performance. As a true technology partner, we are committed to investing in your success by delivering seamless experiences through technological expertise.
- Identify and engage potential customers for Cloud Solutions and eCommerce Solutions through events, partner networks, and market research.
- Represent the company at events to gather customer insights and conduct initial assessments of their needs.
- Collaborate with official partners in the Vietnamese market to create business opportunities.
- Research and qualify potential customers based on company evaluation criteria.
- Discuss client needs, gather requirements, and provide initial consultations on solutions.
- Prepare quotations, negotiate terms, and close deals to achieve sales targets.
- Provide excellent client care and identify opportunities to upsell additional services or solutions.
- Analyze competitors and market trends, contributing to the company’s growth and market development plan.
- At least 2 years of experience in sales or business development, preferably in the IT industry.
- Knowledge of or willingness to learn about E-commerce platforms/Cloud services.
- Fluent in English (must have).
- Strong analytical skills with experience in data analysis and reporting.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Experience in sales operations or support is a plus.
You will have
- Attractive salary
- Review performance according to the company rule
- Be consulted and oriented on a clear career path
- Participate in internal training programs to improve skills
- Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
- Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
- Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check-in, no weekend working
With other benefits
- Social Insurance according to Labor Law
- Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
- Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
- Annual premium health check
- 13 days of annual leave per year
- Opportunities to obtain professional certificates
Sony là một công ty công nghệ đa quốc gia có trụ sở tại Nhật Bản. Công ty được thành lập vào năm 1946 và đã phát triển thành một trong những dòng sản phẩm tiêu biểu và uy tín nhất trong ngành công nghiệp giải trí và điện tử.Sony sản xuất và kinh doanh nhiều loại sản phẩm điện tử, bao gồm tivi, máy ảnh số, điện thoại di động, laptop và máy tính bảng. Họ cũng là nhà sản xuất nổi tiếng trong ngành công nghiệp âm nhạc, với việc sở hữu và vận hành nhiều hãng thu âm, như Sony Music Entertainment và Sony/ATV Music Publishing.
Chính sách bảo hiểm
- Mỗi thành viên Sony và một người thân của mình sẽ được nhận gói bảo hiểm sức khỏe cao cấp trị giá tương đương 94 triệu/năm,
- bảo hiểm tai nạn lên đến 30 tháng lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Tại Sony chúng tôi luôn đề cao tinh thần "work-life balance" thông qua các chương trình chạy bộ hằng năm,
- các lớp Yoga,
- Dance, và võ tự vệ.
Lịch sử thành lập
- Được thành năm từ năm 1994, Công ty Sony Việt Nam là liên doanh giữa Tập Đoàn Sony (Nhật Bản), doanh nghiệp điện tử nước ngoài đầu tiên có mặt tại Việt Nam, và Công ty CP Điện tử Tân Bình. Từ khi bước chân vào thị trường Việt Nam kể từ năm 1994, qua 21 năm có mặt tại Việt Nam, Sony đã và đang là một thương hiệu được người tiêu dùng tín nhiệm nhất và là sự lựa chọn hàng đầu khi người dùng Việt có nhu cầu trang bị các sản phẩm công nghệ hình ảnh, âm thanh, công nghệ thông tin và kỹ thuật số.
Mission
Thành công của Sony tại thị trường Việt Nam là bởi thương hiệu Sony luôn thể hiện được bản sắc riêng một cách mạnh mẽ và ấn tượng, kết hợp giữa chất lượng sản phẩm-công nghệ hàng đầu-kiểu dáng thiết kế độc đáo và cách xây dựng thương hiệu sáng tạo-tôn trọng văn hóa bản địa tiếp tục nâng cao tinh thần sáng tạo của mình để luôn tạo ra sản phẩm chất lượng cho người dùng.
Review Sony
Tập đoàn Sony có mức lương và chế độ phúc lợi tuyệt vời (GL)
Nơi tuyệt vời để làm việc (GL)
Nơi làm việc tốt