*Scope of responsibilities:
- Scrutinize and assess of the quality of existing operational management documents for Finance, Human Resources, Sales, Academic Operations, IT, Marketing, and other departments, including but not limited to regulations, procedures, standards, and guidelines across the entire system;
- Consolidate with departments and branches to plan operational management documents that will be used uniformly across the system and those that will be used specifically at the branch level;
- Develop, improve, and maintain a quality management system to ensure the quality of departmental operational processes;
- Implement training for relevant personnel to ensure that the operational management system is executed according to quality standards;
- Manage regulations and procedures during operations;
- Conduct periodic quality scrutiny, identify potential issues, and propose solutions;
- Analyze quality data, identify trends, and suggest necessary improvements;
- Prepare periodic process quality reports and present the results of quality scrutiny and assessments to the Leadership;
- Monitor and ensure the implementation of corrective and preventive actions;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
*Requirements:
- General Requirements:
- Education: Bachelor's degree or above, preferably in Quality Management, Education, Business Administration or related fields;
- Experience: At least 5-7 years of experience in quality control and assurance, preferably in the education sector or related industries;
- Computer Skills: Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.);
- Language Skills: Good English proficiency in all four skills: Listening, Speaking, Reading, and Writing.
- Knowledge and Skills:
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Effective communication and presentation skills;
- Excellent organizational and time management skills;
- Systems thinking;
- Detail-oriented, accurate, and reliable;
- Highly responsible and disciplined;
- Honest, enthusiastic, and friendly;
- Values and adheres to professional ethics;
- Ability to work under pressure.
Location: 27 Lê Văn Lương, Bắc Từ Liêm, Hà Nội.
Sung Shin Global là một tập đoàn quốc tế có năng lực chính trong sản xuất các sản phẩm đế giày và sản phẩm polymer. Với nhiều nhà máy ở nhiều nước trong khu vực Đông Nam Á, chúng tôi hiện là nhà cung cấp của nhiều thương hiệu giày nổi tiếng như Nike, Adidas, Puma, New Balance, v.v. Sung Shin A (Việt Nam) được biết đến là công ty ép phun được thành lập vào năm 2014. 2010. Chỉ trong một thời gian ngắn, Sung Shin A đã phát triển và có một lượng nhân viên lớn lên đến hơn 3.000 cá nhân có đủ năng lực để thích ứng với trách nhiệm của mình. Trên cơ sở đó, chúng tôi đã cải tiến và phát triển công nghệ của mình để đạt được mục tiêu trong thời gian rất ngắn. Vì vậy, sản phẩm của chúng tôi đã và đang đáp ứng và đáp ứng được mọi yêu cầu từ các đối tác khó tính như Nike được biết đến là thương hiệu giày thể thao nổi tiếng. Cùng nhau, chúng ta đổi mới!