Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Plan, organize, drive and ensure department functional operation aligning with company business plan and achieving department KPIs..
• Set individual KPIs and organizational goals for below management levels and teams.
• Recommend and review department budgets. Approve and control department expenses within approved budgets.
• Check and varify requests for necessary resources for the operation of department.
• Develop, interpret, guide and ensure the implementation and pratice of department operation system including policies, SOPs, work instructions and standards.
• Work with IT on developing database, functional modules on ERP software and implementing IT solutions to support department works. Manage department database and function on ERP software.
• Work with HR on HR policy practice and building company image.
• Take ownership on subordinates attitude, retention, engagement, career development progression, health and safety, talent development and succession plan for below management levels.
• Monitor and provide performance appraisal for below supervisors and staffs. Review and approve performance appraisal for below team leaders.
• Approve hiring and promotion. Recommend firing and demotion,
• Drive, train, deligate, motivate and ensure subordinates working to their best ability and department delivering the highest level of performance.
• Build and promote the atmosphere within department that encourages team work, cooperation and engagement.
• Make critical decisions which relates and impacts within department under company policies and ensure “company comes first”.
• Identify challenges and ssuggests changes or actions in where and what department needs to improve.
• Collaborate with line managers to get thing done effectively and diplomatically.
• Proactively provide risks assessment and implement solutions to prevent problems.
• Execute training need analysis within department, recommand training solutions for performance improvement and talent development within department..
• Be an internal trainer in function. Deliver department prepsentation in management meetings.
• Lead ccontinuous improvement projects within department.
• Pprepare reports to provide a full picture of department operation and performance.
• Other related tasks assigned by immediate superior.
Yêu Cầu Công Việc
• Vietnamese/Expart nationality. Age from 30 to 55.
• Personality: professional, mature, confident, assertive, highly motivated, positive and mordent thinking.
• Strong character and drive to get thing done with respect.
• An example for company core values as Team Work, Creativity, Passion, Open Minded and above Honesty and Integrity.
• To be advised by immediate division director.
• University or college degree in engineering, technical disciplines or furniture design.
• Familiar with using AutoCAD for technical drawing.
• Good knowledge of high end furniture include materials (wood, metal, glass, brass, fabric, leather ect.), upholstery, furniture colour and finishing.
• Knowledgeable of operating wood working machines and related production processes.
• 05+ year professional experience in management in technical or product engineering or sample making in high end furniture manufacturing industry. Familiar with quality standards and requirements in US and European furniture market is preferred.
• 03+ year experience in a similar position in a FDI company.
• Knowledgeable of bill of material system. Experience in costing, time and motion study (TMS) is preferred.
• Familiar with implementing technical database or ERP.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH SX – TM Hóa Keo Bình Thạnh (gọi tắt là BT CHEM) là đơn vị chuyên sản xuất - cung ứng Sơn Cao Cấp phục vụ ngành Đồ Gỗ & Mỹ Nghệ cho thị trường Xuất Khẩu. Với năng lực sản xuất hơn 20.000 tấn/ năm và trên 100 chuyên viên Kỹ Thuật Chăm Sóc Khách Hàng kinh nghiệm dày dạn– tận tâm, BT CHEM luôn tự hào mang đến cho Khách Hàng giải pháp cũng như sản phẩm chất lượng cao-ổn định, giao hàng nhanh, tư vấn nhiệt tình và hiệu quả kinh tế cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- 1990: Xưởng ban đầu tại Quận Bình Thạnh với chỉ 10 nhân viên nỗ lực nghiên cứu sản xuất và cung ứng cho Khách Hàng.
- 1997: Công ty mở rộng quy mô, đầu tư thiết bị và chuyển Nhà máy về Quận 12
- 2004: BT CHEM đạt chứng nhận ISO 9001:2000 do Tổ chức Intertek USA cấp. Văn phòng chi nhánh Quy Nhơn được thành lập để tăng cường phục vụ Khách Hàng khu vực Miền Trung.
- 2006: Đáp ứng sự tín nhiệm của hệ thống Khách Hàng trên cả nước ngày càng tăng về số lượng cũng như chất lượng, BT CHEM tiếp tục nâng cấp công nghệ, mở rộng quy mô sản xuất và khánh thành Nhà máy mới trên diện tích 20.000 m2 tại Thuận An, Tỉnh Bình Dương.
- 2011: Xưởng II hoạt động (diện tích 17.000 m )
- 2012: Nhận ISO 14001 – OSHAS 18001, nâng cấp phiên bản ISO 9001. Tiếp tục mở rộng quy mô, nâng công suất sản xuất.
- 2013: Xuất khẩu trực tiếp
Mission
- Trong xu thế chung của toàn cầu hướng đến việc tạo ra các sản phẩm thân thiện môi trường và an toàn cho người sử dụng, BT CHEM tiếp tục nghiên cứu, đầu tư công nghệ mới để phát triển và hoàn thiện những dòng sơn chất lượng cao – giá thành phù hợp. Đồng thời, Công ty không ngừng gia tăng mở rộng thị trường, duy trì vị thế là Người Bạn tin cậy đồng hành với các Doanh Nghiệp trong nước và tiến đến phục vụ thị trường Quốc Tế dựa trên nền tảng “Lợi ích của Khách Hàng là lợi ích của Chúng Tôi”.
- Để phát huy tốt sứ mệnh này, Ban Lãnh Đạo luôn quan tâm và vun trồng yếu tố Con Người trong Tổ chức mà mỗi Nhân Viên là một mắt xích quan trọng trong guồng máy vận hành của gia đình BT CHEM. Đây cũng chính là đội ngũ nhiệt huyết, tài năng không những phát triển Công ty lên tầm vóc mới mà còn chung tay xây dựng Cộng đồng xã hội chung quanh.