Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Associate Program - Client Service - January 2025
TẬP ĐOÀN TIIM
17 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
01/06/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Dialectica is an information services company that shapes better decision-making worldwide. At Dialectica, we're redefining how decision-makers access information. We partner with top investment and consulting firms to connect them with industry experts, providing real-time insights across various sectors globally. Our mission is to build the world's most trusted knowledge-sharing platform, and we're looking for ambitious talent to join us in this journey!
About Our Team!
The Client Service Team is the heart of Dialectica. Here, you'll find a supportive environment that encourages growth. High performers can expect accelerated career progression—becoming a Manager in 1.5 years and a Vice President in 5 years!
Role Overview
As an Associate in our Client Service Team, you will play a vital role in bridging the gap between our clients and industry experts. Your responsibilities will include:
This role offers an exciting opportunity to develop essential skills in:
At Dialectica, we don't believe in a "one size fits all" approach to hiring. We welcome candidates with different experiences and backgrounds. Here are some qualities that many of our successful applicants possess:
About Our Team!
The Client Service Team is the heart of Dialectica. Here, you'll find a supportive environment that encourages growth. High performers can expect accelerated career progression—becoming a Manager in 1.5 years and a Vice President in 5 years!
Role Overview
As an Associate in our Client Service Team, you will play a vital role in bridging the gap between our clients and industry experts. Your responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps, conduct high level industry and company research to identify the most relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to connect with experts
- Critically screening experts for their suitability and relevance to address a client's needs with an emphasis on quality
This role offers an exciting opportunity to develop essential skills in:
- Sales and Negotiation: Engage with clients and experts alike
- Research and Analysis: Conduct high-level industry research
- Professional Communication: Hone your communication skills through direct experts interactions
At Dialectica, we don't believe in a "one size fits all" approach to hiring. We welcome candidates with different experiences and backgrounds. Here are some qualities that many of our successful applicants possess:
- Academic achievement gained in any undergraduate field
- Experience in extracurricular activities showcasing leadership
- A passion for the business world through studies or internships
- A growth mindset, viewing challenges as opportunities
- A client-focused attitude, dedicated to adding value
- Fresh Graduates or up to 2 years of work experience
- Proficiency in English is essential (additional languages like Japanese, Korean, or Mandarin are a huge plus!)
- Available to onboard in January 2025
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City.
Khu vực
TẬP ĐOÀN TIIM
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
171 Võ Thị Sáu, Quận 3, TPHCM
CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN TIIM thành lập từ năm 2012, là tập đoàn đầu tư - sản xuất - thương mại - dịch vụ đa ngành nghề, lấy ứng dụng công nghệ làm trọng tâm đẩy nhanh tốc độ phát triển, điều hành với bộ máy nhân sự tinh gọn. Vào tháng 10/2018, TIMA ký kết hợp tác chiến lược với Tổng công ty Bảo hiểm ngân hàng Vietinbank Insurance. Trong đó, Tima sử dụng dịch vụ của Bảo hiểm VietinBank để cung cấp cho Người vay vốn. Khi Người vay vốn không may gặp phải những rủi ro không lường trước được, Bảo hiểm VietinBank sẽ giúp họ trả nợ cho các khoản vay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Góp phần thúc đẩy tài chính toàn diện bằng công nghệ tiên tiến và con người tận tâm.
Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN TIIM
Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN TIIM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TẬP ĐOÀN TIIM
Click để đánh giá