- Working directly with Esols team and clients, taking briefs, developing a proposal and presenting to clients.
- Build and maintain strong client relationships that will assist in smooth and on-time project development and execution, as well as impact future business opportunities.
- Create and manage project scope and timelines, implementing any necessary processes and procedures.
- Meet and communicate consistently with internal and external teams to manage project scope, timelines, assets, progress, and client deliverables.
- Write client briefs and work with internal teams to produce the best outputs.
- Work with other internal departments, such as the commercial/creative department/media production, to streamline processes and improve efficiency.
- Making reports to reflect project progress including risks, benefits, and KPIs achievement to Esols Manager and clients.
- Responsible for building & maintaining relationships with third-party suppliers to make sure input products meet desired quality & are delivered within deadlines
- A recognized university degree.
- Proficiency in Vietnamese & English
- Minimum of 3 years of experience in a digital marketing agency as an account executive role or key account at e-commerce companies.
- Experience in Influencer Affiliate Marketing, live-commerce field
- Solid knowledge of digital tools & channels
- Result-driven and have a good sense of responsibility as well as a strong enthusiasm
- Excellent organization and documentation skills (MS Word, Excel, PowerPoint, task management systems)
- Ability to multi-task in a fast-paced environment
- Proven organizational skills and attention to detail, as well as the ability to prioritize and work well in an environment with competing demands
- Excellent communication skills
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Quarterly, Annual MVP Awards
- Private Health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international and dynamic environment
Kể từ khi bước vào hoạt động năm 2014, TCWT luôn không ngừng nâng cao vị thế của mình là một doanh nghiệp hàng đầu và uy tín trong ngành Logistics và quản lý kho bãi tại Hồ Chí Minh.
Với hệ thống kho hàng quy mô được đặt tại vị trí giao thông chiến lược, cùng trang thiết bị hiện đại, đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, TCWT giúp các doanh nghiệp tiết kiệm chi phí tối đa trong hoạt động lưu trữ và phân phối hàng hóa.
Chính sách bảo hiểm
- bảo hiểm xã hội, BHYT... và các phúc lợi khác theo quy định của pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí
- Dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- Team building
Lịch sử thành lập
-
Nhận thức và ý thức đơn giản về sự “thay đổi” này chính là nền tảng quan trọng để tôi xây dựng T&C, từ khi thành lập vào năm 1994 cho đến ngày nay. Khi nhìn lại chặng đường đã qua của T&C với những thành công và thất bại, tôi không thể không nhận ra rằng yếu tố làm nên kết quả kinh doanh của chúng tôi luôn là kết quả của sự “thay đổi”. Tôi thực sự hãnh diện và tự hào về năng lực vượt trội của T&C trong việc xác định và nắm bắt được những thay đổi trong nền kinh tế đang phát triển của Việt Nam.
Mission
- Ghi nhận giá trị đóng góp của mọi người, chia sẻ mục tiêu chung và tôn trọng các quan điểm cá nhân khác nhau, để cùng tập thể đạt được thành công.
- Bắt đầu với sự tò mò một cách chân thành, theo khuynh hướng tìm tòi và học hỏi, và quan tâm thực sự đến người khác, sẵn sàng lắng nghe những gì họ chia sẻ.