Việc làm TDCX VietNam

Cập nhật 25/06/2025 12:52
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TDCX (VietNam)
Front End Developer - Technical Support (Onsite in Kuala Lumpur)
TDCX VietNam 2.9★
33 đánh giá 47 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/06/2025
Hạn nộp hồ sơ: 02/07/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
#BeMore

Do you aspire for a rewarding career that lets you do more and achieve more? Unleash your full potential at work with TDCX, an award-winning and fast-growing BPO company.

Work with the world’s most loved brands and be with awesome, diverse people. Be home, belong, and start your journey to #BeMore!

What is your mission?

As a Front End Developer, you will be working with our Global Internet Leader Account to deliver #bemore customer experience. As part of our Web Development and Digital Marketing Team at our Kuala Lumpur office you will work in a diverse team of specialists from around APAC to intervene on delicate implementations with advertisers and webmasters to identify requirements for improving and deploying successful shopping and dynamic remarketing campaigns.

You are also required to perform these job functions:

  • Deploy leads, implement tags, optimize mobile ads performance, enable integration and troubleshoot issues that customers may have regarding their online ad campaigns.
  • Engage in phone consultations with customers in which you will educate them on mobile website speed issues and guide them to fix issues where possible.
  • Effectively consult or educate customers on advanced fixes (Eliminate render-blocking JavaScript in above-the-fold content, eliminate render-blocking CSS in above-the-fold content, avoid landing page redirects, Bundling Static Resources (JS / CSS), Use CSS Sprites, Enable Keep-Alive and more)
  • Provide customer service support with exceptional customer service as well as train, investigate and troubleshoot client along implementation by Hangouts
  • Troubleshooting for conversion, remarketing, dynamic remarketing, and analytics.
  • Any other duties and responsibilities that may be assigned to you by the management from time to time, within your category of employment in the organization and for the effective implementation, maintenance and continual improvement of the ISO9001 and ISO18295-1 Quality Management System of TDCX.

Who are we looking for?
  • Have at least a Bachelor's Degree in any field. For a Diploma's degree, at least 5 years of work experience is required.
  • Have intermediate-good English communication skills, Native for Vietnamese
  • Relevant technical skills and knowledge of HTML, CSS, PHP, JavaScript. Candidates with passion/experience in a customer service role OR experienced in coaching, training, or educating are preferred.
  • FRESH GRADUATES/FRONT END FRESHERS ARE ALSO ENCOURAGED TO APPLY!
  • Excited to work with growing and emerging art products: you will be trained to deploy tags on foundational CMS platforms such as Drupal, Wordpress, Shopify, Magento or Zencart; implementing, activating and supporting Adwords, Analytics, Merchant Center, Management Tags, and more.
  • Has an ability to advise or guide customers effectively. Be able to communicate with the goal of listening effectively and empathizing with customers.
  • Knowledge of Google Ads, Google Analytics, Google Shopping is an advantage.



Benefits

  • Competitive Salary Package
  • 100% Relocation coverage for Expats (work permit, employment pass, flight ticket)
  • 14 days hotel accommodation coverage for Expats
  • Exclusive tuition fee discount for Master's Degree enrollment with our partnered Universities.
  • Exclusive voucher/discount for the purchase of mobile phone, flight, hotel, etc from our Global partners.
  • Annual leave: 15 days
  • Medical Leave: 14 days
  • Hospitalization Leave: 60 days - inclusive of 14 days of outpatient medical leave
  • Marriage Leave: 3 working days
  • Paternity Leave: 5 working days
  • Child Care Leave: 3 working days
  • Compassionate Leave: 3 working days
  • Medical Insurance Benefits: Provided


Please contact Ms Irene: [email protected], Zalo: 84914261412 for further information

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 3, WeWork LIM Tower 3, 29A Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

TDCX cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ. TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được mong muốn trải nghiệm khách hàng của họ bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực công nghệ tài chính, trò chơi, công nghệ, chia sẻ nhà và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và mạng xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở châu Á đã khiến chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực. Chúng tôi tự hào về việc khám phá và tuyển dụng những chuyên gia giỏi nhất để tham gia cùng chúng tôi khi chúng tôi chuyển đổi ngành CX thuê ngoài. Cam kết #BeMore của chúng tôi đối với mọi người, khách hàng và cộng đồng của chúng tôi đã giúp chúng tôi giành được hàng trăm giải thưởng trong ngành, bao gồm cả việc trở thành một trong những công ty tốt nhất để làm việc ở Châu Á.


Review TDCX VietNam

2.9
33 review

Review Highlights

Cập nhật 12/03/2025

Ưu điểm

  • Hệ thống học tập & phát triển bản thân tiên tiến (118 reviews) 
  • Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, đa văn hóa (104 reviews) 
  • Có nhiều cơ hội đào tạo và phát triển, cho phép nhân viên nâng cao kỹ năng và thăng tiến trong sự nghiệp (87 reviews) 
  • Lương thưởng đầy đủ, phúc lợi đảm bảo (72 reviews) 

Nhược điểm

  • Môi trường làm việc cực kỳ thách thức, nhịp độ cực kỳ nhanh và hầu như không có thời gian nghỉ ngơi cho bản thân (198 reviews) 
  • Thiếu phần thưởng và sự công nhận, ít cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp, ít được tăng lương (239 reviews) 
  • Không có sự minh bạch, thay đổi vai trò và công việc của nhân viên mà không báo trước (95 reviews)  
  • Phải làm việc độc lập mà không có sự hướng dẫn của cấp trên (197 reviews) 
  • Khối lượng công việc nặng, đặc biệt vào những mùa cao điểm (214 reviews) 
  • OT thường xuyên vì KPI rất cao (273 reviews) 

08/03/2025
Customer Experience Specialist tại Hồ Chí Minh

Tạm được, có thể cân nhắc nếu cần kinh nghiệm

01/10/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Không có vấn đề gì với công ty (ID)

01/10/2024
PHP Developer tại Hồ Chí Minh

Có thể thăng chức nếu ăn nói giỏi (ID)

Những nghề phổ biến tại TDCX VietNam

Bạn làm việc tại TDCX VietNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TDCX VietNam

TDCX VietNam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo