Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Do you aspire for a rewarding career that lets you do more and achieve more? Unleash your full potential at work with TDCX, an award-winning and fast-growing BPO company.
Work with the world’s most loved brands and be with awesome, diverse people. Be home, belong, and start your journey to #BeMore!
Top Reasons to work with TDCX- Attractive remuneration, great perks, and performance incentives
- Comprehensive medical, insurance, or social security coverage
- World-class workspaces
- Engaging activities and recognition programs
- Strong learning and development plans for your career growth
- Positive culture for you to #BeMore at work
- Easy to locate area with direct access to public transport
- Flexible working arrangements
- Be coached and mentored by experts in your field
- Join a global company, winner of hundreds of industry awards
- Contacting new and existing clients (Agencies or Advertisers) through telephone, chat, and email daily to identify sales opportunities and provide solutions for their business goals.
- Enhancing clients' experiences by driving optimal product adoption and managing a portfolio of SMB clients to grow revenue.
- Providing pre- and post-sales assistance for relevant products within your knowledge scope.
- Creating success stories for advertisers who've benefited from the products and effectively communicating and guiding them toward success.
- Own all aspects of the talent brand campaign, from making recommendations on target audiences to proving ROI through campaign insights.
- Support customer communication and education including a best-in-class experience and ad hoc education needs
- Any other duties and responsibilities that may be assigned to you by the management from time to time, within your category of employment in the organization and for the effective implementation, maintenance and continual improvement of the Quality Management System of TDCX
- Candidate must possess at least a Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, Master's Degree in any field.
- Preferable with 2 years of working experience in the related field is required for this position.
- Strong time management skills and motivation to exceed expectations
- Enjoy working in a fast-paced environmentand be able to balance multiple tasks at the same time
- Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones
- Excellent verbal and written communication skills in English and the language of the supporting market.
Singapore-based TDCX is a global business process outsourcing (BPO) leader, offering advanced customer experience (CX) solutions, sales and digital marketing services, and content moderation. It caters to industries such as digital advertising, social media, e-commerce, fintech, gaming, healthtech, media, technology, and travel & hospitality.
TDCX’s smart, scalable approach—driven by innovation and operational precision—positions it as a key partner for companies targeting tangible outcomes. With more than 20,000 employees across 39 locations worldwide, TDCX delivers robust coverage across Asia, Europe, and the U.S.
Visit www.tdcx.com for more info.
TDCX cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ. TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được mong muốn trải nghiệm khách hàng của họ bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực công nghệ tài chính, trò chơi, công nghệ, chia sẻ nhà và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và mạng xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở châu Á đã khiến chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực. Chúng tôi tự hào về việc khám phá và tuyển dụng những chuyên gia giỏi nhất để tham gia cùng chúng tôi khi chúng tôi chuyển đổi ngành CX thuê ngoài. Cam kết #BeMore của chúng tôi đối với mọi người, khách hàng và cộng đồng của chúng tôi đã giúp chúng tôi giành được hàng trăm giải thưởng trong ngành, bao gồm cả việc trở thành một trong những công ty tốt nhất để làm việc ở Châu Á.
Review TDCX VietNam
Review Highlights
Cập nhật 12/03/2025
Ưu điểm
- Hệ thống học tập & phát triển bản thân tiên tiến (118 reviews)
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, đa văn hóa (104 reviews)
- Có nhiều cơ hội đào tạo và phát triển, cho phép nhân viên nâng cao kỹ năng và thăng tiến trong sự nghiệp (87 reviews)
- Lương thưởng đầy đủ, phúc lợi đảm bảo (72 reviews)
Nhược điểm
- Môi trường làm việc cực kỳ thách thức, nhịp độ cực kỳ nhanh và hầu như không có thời gian nghỉ ngơi cho bản thân (198 reviews)
- Thiếu phần thưởng và sự công nhận, ít cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp, ít được tăng lương (239 reviews)
- Không có sự minh bạch, thay đổi vai trò và công việc của nhân viên mà không báo trước (95 reviews)
- Phải làm việc độc lập mà không có sự hướng dẫn của cấp trên (197 reviews)
- Khối lượng công việc nặng, đặc biệt vào những mùa cao điểm (214 reviews)
- OT thường xuyên vì KPI rất cao (273 reviews)
Tạm được, có thể cân nhắc nếu cần kinh nghiệm
Không có vấn đề gì với công ty (ID)
Có thể thăng chức nếu ăn nói giỏi (ID)
Những nghề phổ biến tại TDCX VietNam
Bạn làm việc tại TDCX VietNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn