Mô tả công việc
• Maximize revenue of each outlet.
• Be responsible to maintain the overall welfare of our employees by providing them with the training and resources to take care of our guests
• Develop & enforce standards, policies & procedures in the restaurants & beverage areas.
• Achieve departmental budget goals by maintaining efficient cost expenditure.
• Ensure that supervisors have basic understanding and are responsible for the department profit & loss statement.
• Ensure that departments are accurately forecast business demands on a weekly basis to ensure efficient staffing & food production.
• Ensure the efficient scheduling of supervisors, captains and employees.
• Supervise completion and critique of wage progress report on a weekly basis.
• Develop and execute plans/actions for the marketing of restaurant outlet offerings.
• Develop and implement manager, supervisor-training plans on a quarterly basis in conjunction with the human resources department.
• Support the departmental daily training programs.
• Train subordinate managers and supervisors and the correct process of progressive discipline.
• Ensure that all managers and employees follow all job safety regulations and that all hazards are reported to concerned departments.
• Ensure that departments are responsible for asset management of outlet property & facilities.
• Ensure that departments conduct a maintenance inspection on a monthly basis.
• Promote positive inter-department relations through candid communication & cooperation.
• Respond to guest inquiries or concerns within 24 hours in the appropriate manner.
• Enforce standard sanitation checklist by having all restaurants inspected on a monthly basis. Manage reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp hỗ trợ công việc.
- Đồng phục được cung cấp & bảo quản bởi KS.
- Đào tạo
- Đảm bảo các chế độ theo quy định của luật LĐ.
- Các Chế độ cộng thêm khác theo tiêu chuẩn, chính sách của Brand & Công ty (ngày nghỉ hưởng lương, bảo hiểm, giảm giá...)
- Môi trường làm việc thân thiện, hỗ trợ, hợp tác.
Yêu cầu công việc
- Ít nhất 05 năm kinh nghiệm với vị trí tương đương tại các khách sạn, resort quy mô 4* trở lên.
- Lưu loát tiếng Anh.
Yêu cầu hồ sơ
Win Star Hotel cung cấp các dịch vụ lưu trú ngắn ngày
Chi tiết: Khách sạn, biệt thự du lịch, căn hộ du lịch, nhà nghỉ du lịch, nhà ở có phòng cho khách du lịch thuê
Mã số thuế: 0317161655
Người ĐDPL: Huỳnh Thị Anh Chi
Ngày hoạt động: 22/02/2022
Giấy phép kinh doanh: 0317161655
Review The Win Star
CEO người Hàn, rất trịnh thượng. Không ký hợp đồng thử việc
Công ty gia đình, sếp thấy không ưng là đuổi không lý do