Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Handle all recruitment-related tasks
- Proceed with various business licenses for the company (e.g., Business Registration Certificate, Labor Permit, etc.)
- Manage all matters related to foreign employees (passport, visa, temporary residence card, hotel accommodations, flight tickets, etc.)
- Manage files, documents, and office supplies
- Monitor employee attendance, calculate salaries, and do reports
- Collaborate with other departments to plan and organize company events
- Assist the manager with some admin tasks
- Perform other duties as assigned by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: University or College Degree, major in Economy, HR Management,...
・Language: English - Business Level
・Experience: From 3 to 5 years of experience in HR cum GA positions in trading companies.
・Dynamic, enthusiastic, and possesses strong interpersonal skills.
<Preferable Skill / Experience>
・Candidates who can start work immediately are preferred.
・Candidates who can use Japanese or are experienced in Japanese trading companies are highly preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 17 Tr - 25 Tr VND
Chúng tôi, Công ty TNHH thép Phương Nam 3 Thép Phương Nam 3 được thành lập vào tháng 3 năm 2004 và hoạt động theo mô hình Doanh nghiệp tư nhân. Đến tháng 10 năm 2009, chuyển đổi sang mô hình Công ty TNHH với tên gọi là Công ty TNHH Thép Phương Nam 3, chuyên sản xuất, kinh doanh thép ống (ống vuông, ống chữ nhật, ống tròn…), thép hình (V, U, I, H,..), thép tấm, vật tư, vật liệu phục vụ kỹ nghệ sắt thép.