Việc làm BLUE VIỆT NAM

Cập nhật 29/08/2024 09:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI CÔNG NGHIỆP VÀ TRUYỀN THÔNG BLUE VIỆT NAM
Event Manager - Autograph Saigon
BLUE VIỆT NAM
5 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh - TP HCM

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
  • Responsible for preparing all event documentation and coordinates with Sales, property departments and customer to ensure consistent, high level service throughout pre-event, event and post-event phases of property events.
  • This position primarily handles events of average complexity.
  • Ensures their property events have a seamless turnover from sales to service back to sales.
  • Recognizes opportunities to maximize revenue opportunities by up-selling and offering enhancements to create outstanding events.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Event Logistics and Operations
• Ensures that events progress seamlessly by following established procedures, collaborating with other employees, and ensuring accuracy.
• Greets customer during the event phase and hands-off to the Event Operations team for the execution of details.
• Adheres to all standards, policies, and procedures.
• Ensures billing accuracy and conducts bill reviews with the clients prior to processing the final bill.
• Manages group room blocks and meeting space for average to large-sized assigned groups.
• Identifies operational challenges associated with his/her group and determines how to best work with the property staff and customer to solve these challenges\ and/or develop alternative solutions.
• Uses his/her judgment to integrate current trends in event management and event design.
• Acts as liaison between field salesperson and customer throughout the event process (pre-event, event, post-event).
• Participates in customer site inspections and assists with the sales process as necessary.
• Performs other duties as assigned to meet business needs.
• Solicits feedback from the property departments to identify areas for improvement to enhance the Event Planner’s experience.
Ensuring and Providing Exceptional Customer Service
• Delivers excellent customer service throughout the customer experience and encourages the same from other employees.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Sets a positive example for guest relations.
• Coordinates and communicates event details both verbally and in writing to the customer and property operations.
• Makes presence known to customer at all times during this process.
• Oversees his/her customer experiences from file turnover through the post event phase until turnover back to sales.
• Follows up with customer post-event.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Uses personal judgment and expertise to enhance the customer experience.
• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.
• Works to continually improve customer service by integrating obtained feedback and personal judgment into action plans.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
• Ensures hourly employees understand expectations and parameters for event activities.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & Service charge
  • 05 working days per week - 2 days off per week
  • To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
  • 13th salary month.
  • Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
  • Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.

Yêu cầu công việc

CANDIDATE PROFILE

• High school diploma or GED; experienced (1 – 2 years of experience) in the event management or related professional area.

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; at least 1 year experience in the event management or related professional area required.

Yêu cầu hồ sơ

Apply via Hoteljob.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI CÔNG NGHIỆP VÀ TRUYỀN THÔNG BLUE VIỆT NAM
BLUE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1 đơn nguyên A, tòa nhà Licogi 13, Khuất Duy Tiến, P. Nhân Chính, Q. Thanh Xuân, TP. Hà Nội
BlueVN là một trong những đơn vị tổ chức sự kiện uy tín và hàng đầu tại Việt Nam, hoạt động chuyên nghiệp trong các lĩnh vực:
- Tổ chức, quản lý sự kiện trong nhà và ngoài trời trên toàn quốc.
- Cung cấp ý tưởng và thiết kế nhận diện thương hiệu, các vật liệu marketing.
- Đào tạo và cung cấp nhân sự cho sự kiện: Cung cấp nhân sự chạy triển khai thực hiện dự án, PG, PB, người mẫu, MC, ca sĩ...
- Cho thuê các trang thiết bị phục vụ tổ chức sự kiện.
- Cung cấp quà tặng (kỷ niệm chương, bút ký, sổ da cao cấp, quà tặng để bàn, quà tặng pha lê, quà tặng sự kiện...)
- Xây dựng kế hoạch PR, Marketing và triển khai các dịch vụ quảng cáo. Dàn dựng và sản xuất phim quảng cáo.
Với phương châm phát triển bền vững cùng đội ngũ CBCNV tâm huyết, chuyên nghiệp, sáng tạo, BlueVN hân hạnh được đóng góp vào sự thành công và phát triển của quý khách hàng trong những chăng đường sắp tới.

Những nghề phổ biến tại BLUE VIỆT NAM

Bạn làm việc tại BLUE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BLUE VIỆT NAM

BLUE VIỆT NAM

Click để đánh giá