Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Công ty TNHH TM-DV Vân Hậu được thành lập vào năm 1995, là công ty phân phối chuyên nghiệp và được ưa thích nhất trong ngành hàng tiêu dùng nhanh tại Việt Nam. Với thị phần kinh doanh trải dài từ Bắc chí Nam.
Công ty Vân Hậu bao gồm một văn phòng chính tại thành phố Hồ Chí Minh và 4 chi nhánh :
- Vân Hậu Hồ Chí Minh
Văn phòng chính: 403 Trần Xuân Soạn, Phường Tân Kiểng, Quận 7, TPHCM – ĐT: 028 38721555
Chi nhánh Thủ Đức: 991 Kha Vạn Cân, Phường Linh Tây, Thủ Đức, TPHCM – ĐT: 028 38974281
Chi nhánhTân Bình: 18 Cộng Hòa , Phường 4, Quận Tân Bình – ĐT: 028 38110952
Vân Hậu Đà Nẵng: Lô 35-38 đường Yên Thế, khu dân cư Hòa Phát 3 mở rộng, phường Hòa An, quận Cẩm Lệ, thành phố Đà Nẵng - ĐT: (0511)3663 466
Vân Hậu Cần Thơ : 407 Tổ 10B, Hoàng Quốc Việt, khu vực 4, phường An Bình, quận Ninh Kiều, thành phố Cần Thơ - ĐT: (0710)3811 610
Công ty TNHH TM-DV Vân Hậu là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm tiêu dùng nhanh mang nhãn hiệu toàn cầu của Tập đoàn BAT tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định,
- Được tham gia BH 24/24h,
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH thương mại dịch vụ Vân Hậu được thành lập và chính thức đi vào hoạt động vào 01/01/1995
Mission
Trở thành đối tác hàng đầu trong việc phân phối các nhãn hiệu của công ty BAT tại thị trường Việt Nam.