Việc làm Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
Inventory & Logistics Manager (US Company)
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 30
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 30
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Essential Functions/Responsibilities:

  1. Establish traffic and inventory department goals.
  2. Management of traffic and inventory group. Performance evaluations, training, and scheduling will be important in developing a productive and efficient traffic department that is driven by spirit and teamwork.
  3. Working with various selected carriers to eliminate transportation delays, reduce transportation costs, and improve overall quality and time in transit performance
  4. Open communication with internal and external customers worldwide, which will be essential in continuing to evaluate and implement procedures to enhance the quality and performance of the traffic department
  5. Ensure Implementation of inventory principles on material traceability compliance, FIFO, cycle count accuracy, discrepancy management, stock level control, and shelf utilization
  6. Review and revise as necessary Standard Operating Procedure (SOP)/Work Instructions (WI) for inventory control and traffic processes and ensure functionality to better serve production and customers
  7. Lead monthly/regular stocktaking activity and drive the discrepancy analysis and CA execution/effectiveness, summarize stocktaking findings, and propose to management
  8. Monitor and continuously Improve traffic processes (pre-pack, billing, boxing, shipping, packaging list documents) for effectiveness and 100% accuracy
  9. Lead and manage all the continuous improvement projects related to inventory and traffic/pre-pack area including but not limited to safety, ROCK, audit finding, QP, EHS as well as other areas as needed
  10. Work closely with production planning and purchasing, sourcing, Trade Compliance, and financial team for high-level inventory report/ customs requirements and regular meetings plus the strategy planning of supply chain and material demand
  11. Oversee and develop inventory and traffic supervisors, leaders, and operator’s performance

Yêu Cầu Công Việc

You will receive:

  1. Competitive salary, 2-month probation time with 100% salary
  2. 13th month salary
  3. Performance bonus 3 times/year
  4. Health insurance for the employee, employee’s spouse, children, parents-in-law with a sum insured up to 165 million/year/person
  5. Annual company trip
  6. Shuttle car from Dong Nai, HCM
  7. Month birthday gift from Trade Union/Company
  8. Gifts on special occasions (ex: women’s day,…)
  9. Bonus on public holidays: International labor’s Day, Independent day…
  10. Seniority bonus up to 15 mil
  11. 12 annual leaves/year + 12 public holidays/year
  12. Traning course (Internal/External): Teamwork, Leadership & Communication, Train the Trainer, DNA, etc.
  13. Free LinkedIn Learning Courses.
  14. Working time: Mon-Fri from 7h30-16h30

Required Experience

  1. 8+ Years’ Experience in material control and inventory, logistic management is preferred
  2. Strong analytical & problem solving and interpersonal skills
  3. Experience in working with a multinational company
  4. Ability to work and coordinate cross-functional processes
  5. Good communication skills
  6. Good command in English and Project management

Preferred Education

  1. Bachelor’s Degree in Business or a related field.
  2. On-the-job experience can replace or supplement educational requirements

Languages:  English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
30 Lý Thường Kiệt, Phường Lam Sơn, Thành phố Thanh Hoá

Công ty TNHH TM Sơn Hà là Công ty phân phối hàng tiêu dùng hàng đầu tại Thanh Hóa áp dụng chuẩn ISO 9001:2015. Được thành lập ngày 01/07/1998, công ty hiện đang trong quá trình phát triển mạnh

 Hệ thống phân phối hiện có hơn 400 nhân viên với 6.000m2 kho và gần 30 xe ô tô vận chuyển hàng hóa;

- Ngành nghề kinh doanh chính: Phân phối cho một số đối tác lớn về hàng tiêu dùng trong tỉnh Thanh Hóa như: Diana, Vinasoy, Phạm Nguyên, TH True Milk, Kinh Đô, Vifon…

- Hiện nay Công ty đang xúc tiến triển khai hệ thống chuỗi siêu thị A&S với mục tiêu đến năm 2020 phải có được từ 5 đến 7 siêu thị tại các khu vực chiến lược trong tỉnh Thanh Hóa.

- Mục tiêu của Công ty TNHH TM Sơn Hà trong 5 năm tới sẽ trở thành một doanh nghiệp phân phối và bán lẻ đứng trong top đầu của tỉnh Thanh Hóa.

- Công ty TNHH TM Sơn Hà luôn tạo điều kiện để toàn bộ nhân sự tham gia các khóa học nâng cao kỹ năng lãnh đạo cũng như luôn khuyến khích sự sáng tạo để phát huy hết năng lực cá nhân.

- Chúng tôi luôn mong muốn tìm được những ứng viên “có Tâm – có Tầm” để cùng cộng tác và gắn bó lợi ích lâu dài cùng doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Click để đánh giá