Việc làm Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
Agent - Inventory Controller
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Working Place: Mainly working in warehouse: Di An, Binh Duong.

The Job:

  • Monitoring inventory levels and replenishing stock as needed for all Distribution Service customer accounts.
  • Developing and implementing inventory control process and practices.
  • Performs physical cycle count of inventory including daily/monthly and annual stock count.
  • Performing regular inventory audits to ensure accuracy.
  • Liaising and negotiating with vendors and customer to ensure the quality of stock purchases.
  • Coordinating the warehouse operation of stock transfers, deliveries, tagging, and processing.
  • Tracking inbound and outbound orders to prevent overstocking and out-of-stock (OOS).
  • Generating reports, supply chain analysis, and inventory management systems.
  • Performing regular stock checks and reporting any issues to the supervisor.
  • Records all transactions & movements in document and database record form
  • Forecasting supply needs based on trends and demand patterns for warehouse solution design purpose
  • Processing and documenting damaged inventory and coordinating repairs or disposal
  • Identifying and resolving discrepancies between inventory records and physical counts
  • Ensuring compliance with relevant laws and regulations related to inventory control
  • Support other product teams in operations tasks when required

Yêu Cầu Công Việc

Knowledge:

  • Bachelor's degree/ College degree or equivalent qualifications
  • At least 2 years experiences in Warehouse / Contract logistic service provider

Skills & Experience

  • Good English communication
  • Excellence Microsoft office skills
  • Exceptional understanding of inventory management practices such as ABC analysis and cycle counting.
  • Good analytical and logistical thinking abilities.
  • Strong written and verbal communication skills.
  • Exceptional collaboration and negotiation abilities.
  • Excellent time management and organizational skills.
  • Able to work well in team, under high pressure and tight deadline

Additional Information

Our working conditions
Streamlined structures, fast decision making processes, attractive and innovative workplaces, own training centers and great team spirit.

We focus on organic growth of our people and customers. Promotion from within and high retention of our employees and customers are essential to our success as a service and knowledge based organization.

Behaviours:

Adhere to the company’s 10 cultural attributes: Appearance, Attitude, Confidence, Curiosity, Excellence, Integrity, Pride, Resolute, Sense of Humor, and Visionary.

Package: Expeditors offers excellent benefits

  • Includes base salary, 13th month salary, and attractive bonus. The range will vary depending on the candidate’s experience and is negotiable.
  • Annual Leave
  • Health Plan: Medical Package
  •  Accident Insurance
  • Social, Health and Unemployment Insurance
  • Mobile phone allowance, company car, Grab account,
  • Training and Personnel Development Program

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Thành phố Dĩ An, Tỉnh Bình Dương
Hồ Chí Minh
Tầng 3, Tòa nhà Flemington Tower, số 182 Đường Lê Đại Hành , Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
30 Lý Thường Kiệt, Phường Lam Sơn, Thành phố Thanh Hoá

Công ty TNHH TM Sơn Hà là Công ty phân phối hàng tiêu dùng hàng đầu tại Thanh Hóa áp dụng chuẩn ISO 9001:2015. Được thành lập ngày 01/07/1998, công ty hiện đang trong quá trình phát triển mạnh

 Hệ thống phân phối hiện có hơn 400 nhân viên với 6.000m2 kho và gần 30 xe ô tô vận chuyển hàng hóa;

- Ngành nghề kinh doanh chính: Phân phối cho một số đối tác lớn về hàng tiêu dùng trong tỉnh Thanh Hóa như: Diana, Vinasoy, Phạm Nguyên, TH True Milk, Kinh Đô, Vifon…

- Hiện nay Công ty đang xúc tiến triển khai hệ thống chuỗi siêu thị A&S với mục tiêu đến năm 2020 phải có được từ 5 đến 7 siêu thị tại các khu vực chiến lược trong tỉnh Thanh Hóa.

- Mục tiêu của Công ty TNHH TM Sơn Hà trong 5 năm tới sẽ trở thành một doanh nghiệp phân phối và bán lẻ đứng trong top đầu của tỉnh Thanh Hóa.

- Công ty TNHH TM Sơn Hà luôn tạo điều kiện để toàn bộ nhân sự tham gia các khóa học nâng cao kỹ năng lãnh đạo cũng như luôn khuyến khích sự sáng tạo để phát huy hết năng lực cá nhân.

- Chúng tôi luôn mong muốn tìm được những ứng viên “có Tâm – có Tầm” để cùng cộng tác và gắn bó lợi ích lâu dài cùng doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Click để đánh giá