Job Summary
We are looking for a highly qualified and experienced MT Planning Senior Supervisor. This position will: a) Ensure deadlines are met for tasks such as checking orders, submitting schemes, notifying SCT b) Implement and monitor supermarket business activities (activation, promotion) c) Check the implementation of targets according to the total MT plan and by account, by category d) Manage inventory status, production plan, update new product listing status e) Go to the market to check OOS, committed listed prices, promotional activities of Masan and competitors
Job Responsibilities
- Monitor daily sales and inventory update reports
- Weekly meet with the Production Department, work with SO and be responsible for the goods supplied, dispatched to MT and update important information quickly to Accounts
- Weekly monitor and review the progress of new listings at Accounts (HSCB, sample goods, price list, masterdata), support working with Departments to respond to HSCB listings if any
- Draft and sign monthly CTKM schemes, opening, sampling, adhoc, register SCT/BCT of MT's programs according to the responsible product line according to the required deadline
- Manage the List of Products in the responsible product line currently trading at the supermarket (CBCL files, price list, master data), provide to SUP/KAM when needed. Proactively work with the Marketing Department on new CBCL files before the expiration date of 3 months
- Ensure 100% of the planning department's reports are updated periodically weekly (listing progress, sell out goods), monthly (onpost promotion, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotion, market share, % contract, % investment) as required
- Go to the market, update OOS, committed listing price, company's promotional activities at supermarkets and competitors
- Meet and work with MKT, TRD on new product launch plans at (propose investment budget, implement product launch plan, supervise the implementation of product launch activities at supermarkets)
- MS Office
- Business English
- Analysis & Forecasting
- Budget Management
- Inspiring and Motivating Others
- Market, Consumer & Category Understanding
- Negotiation & Persuasion
- Tech-savvy
- Sales & product/solution consulting
- Consumer Centricity
- Innovation
- Ownership
- Passion for winning
- Purposeful Leadership
- Business Acumen
- Learning Agility
- Dealing With Ambiguity
- Vision & Strategy
- Talent Catalyst
- Leading The Change
- Integrity & Trust
- Stakeholder Management
- Collaboration
- Planning
- Problem Solving
- Result Driven
- Bachelors in Business Administration or Economics
Sức khỏe và vẻ đẹp luôn là khao khát của tất cả mọi người. Đặc biệt là sau hành trình mang thai và làm mẹ, chăm sóc sức khỏe của Mẹ và em bé là mối quan tâm của các chị em phụ nữ. Chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp là một phần biểu hiện sự trân trọng bản thân và trân trọng cuộc sống tạo hóa đã ban tặng cho ta. Hiểu được những trăn trở của các chị em phụ nữ, các Mẹ, công ty TNHH Thương mại và Dịch vụ Wonmom đã cho ra đời các dòng sản phẩm mỹ phẩm kế thừa tinh hoa y học cổ truyền và cải tiến theo y học hiện đại để tăng cường và phục hồi sức khỏe, lấy lại vóc dáng thon gon sau sinh cho mẹ. Bên cạnh đó, Wonmom cũng cho ra đời các dòng sản phẩm chăm sóc bé yêu sạch và an toàn để các chị em phụ nữ yên tâm khi lựa chọn cho bé yêu của mình. Với phương trâm mong muốn giúp cho việc chăm sóc sức khỏe và làm đẹp theo phương pháp truyền thống dễ tiếp cận đến tất cả chị em phụ nữ, các mẹ để các chị em phụ nữ có cơ hôi trải nghiệm và chăm sóc gia đình mình theo những giải pháp và liệu trình sản phẩm phù hợp
Tầm nhìn và sứ mệnh
Trở thành nhà cung cấp mỹ phẩm hữu cơ cho mẹ và bé chất lượng cao theo phương pháp truyền thống đứng đầu Việt Nam và Châu Á
Triết lý và định vị kinh doanh:
- Sản phẩm chất lượng ,sạch và an toàn
- Xây dựng và duy trì uy tín và lòng tin với khách hàng và đối tác
- Quan tâm chia sẻ lợi ích với nhân viên và cộng đồng
Ý nghĩa của từ Wonmom- Người mẹ tuyệt vời