Việc làm Nhạc Cụ Tiến Mạnh

Cập nhật 22/08/2024 17:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu Nhạc Cụ Tiến Mạnh
Senior Customer Service (Furniture)
Nhạc Cụ Tiến Mạnh
4 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:

Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.

  • Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
  • Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
  • Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
  • Well understanding staff’s job requirement for back up:
  • · Receive new sample request making PO from customer.
  • · Send the sample shipping list to Planning for shipment
  • · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
  • · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
  • · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
  • · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.

Yêu Cầu Công Việc

·          Graduate level qualifications

·          Excellent communication skills both verbal and written English

·          Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)

·          At least one year experience in working and interfacing with ERP system

·          Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases

·          Customer Service experience not essential, but useful

Địa điểm làm việc

Bình Dương
47/4 ĐT743, Bình Chuẩn, Thuận An, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu Nhạc Cụ Tiến Mạnh
Nhạc Cụ Tiến Mạnh Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
301 Hoàng Văn Thụ, Phường 2, Quận Tân Bình, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công ty chuyên nhập khẩu và phân phối tất các loại Nhạc Cụ Hiện Đại, Nhạc Cụ Dân Tộc và Tất cả các loại Phụ kiện Nhạc Cụ với mẫu mã đa dạng, giá thành hợp lý. Cam kết chỉ bán hàng chính hãng, chất lượng cao và chế độ hậu mãi, bảo hành đầy đủ.
Tiến Mạnh Music có hệ thống cửa hàng phân phối rộng khắp tại Hà Nội, Đà Nẵng và TPHCM để phục vụ nhu cầu mua sắm, bảo hành, bảo trì, bảo dưỡng thuận lợi cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Nhạc Cụ Tiến Mạnh

Bạn làm việc tại Nhạc Cụ Tiến Mạnh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhạc Cụ Tiến Mạnh

Nhạc Cụ Tiến Mạnh

Click để đánh giá