Mô tả công việc
reviews on costings, customer satisfaction and operating margins.
2. Creates drink and food menus
3. Planning and taking part in promotional events.
4. Arrive on duty with a clean, sober and smart appearance. Responsible for high standard of service of F&B in the restaurant; plans, control and co-ordinate activities of all associate in the restaurant.
5. Prepare monthly training plans and training reports with the manager.
6. Maintain a good working atmosphere and teamwork within his department and throughout the hotel.
7. Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures.
8. Ensure that all associates are aware of the hotel facilities, name of F&B outlets, hours of operation, etc…
9. Ensure that the restaurant is properly equipped and staffed at all times. Check reservation.
10. Responsible for achieving the budget & controlling beverage costs in close co-operation with the cost controller.
11. Highly visible in the restaurant and handle complaints.
12. Establish good guest contact by setting up guest history cards, greet Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures guests by name when possible, inform regular guests about activities and promotion in the hotel
13. Take care of all guest paying special attention to V.I.P’s.
14. Solve all problems occurring in area of responsibilities.
15. Maintain good relationship with all associate within the F&B Division and other Division to ensure inter Department relationship.
16. Lead, motivate, train associate and build a good working environment.
17. Conduct uniform inspection prior to the opening of each shift.
18. Attend the daily briefing and monthly F&B meeting.
19. Prepare daily briefing for all associate on duty on menu knowledge, alcoholic and non-alcoholic beverages, food promotions and internal news, etc.
20. Maintain a high level of co-operation and communication with the Chef to avoid friction between Kitchen and service associate.
21. Consult the Chef on daily specials. Make sure that all subordinates knows about each month’s target of sales and work together to achieve the set target
22. Responsible for log book reports to ensure that all guest comments, complaints and daily incident which happened in the outlet are written down in the log book and forwarded to the F&B manager.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income level
Providing accommodation during employment at the hotel
Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.
Other benefits according to Banyan Tree Group standards.
Yêu cầu công việc
• Conversant with relevant emergency procedures
• Knowledge of relevant rules & regulations.
• Knowledge of company, hotel and its environment
• Knowledge of relevant guest satisfaction standards.
• Good English language skills
• Strong organisational skills
• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals
• Knowledge of Front Office computer systems and personal computer
Yêu cầu hồ sơ
Curriculum Vitae (CV)
Work Experience Description
Health Examination Certificate
2 Passport-sized Photos (2x4)
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.