Việc làm Tina Services

Cập nhật 22/09/2024 14:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tnhh tina services
Giám sát quầy bar/Bar Supervisor Manager
Tina Services
4 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Mù Cang Chải - Yên Bái

Mô tả công việc

1. Control budgets and be able to (when necessary) provide Head of Catering and Retail with

reviews on costings, customer satisfaction and operating margins.

2. Creates drink and food menus

3. Planning and taking part in promotional events.

4. Arrive on duty with a clean, sober and smart appearance. Responsible for high standard of service of F&B in the restaurant; plans, control and co-ordinate activities of all associate in the restaurant.

5. Prepare monthly training plans and training reports with the manager.

6. Maintain a good working atmosphere and teamwork within his department and throughout the hotel.

7. Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures.

8. Ensure that all associates are aware of the hotel facilities, name of F&B outlets, hours of operation, etc…

9. Ensure that the restaurant is properly equipped and staffed at all times. Check reservation.

10. Responsible for achieving the budget & controlling beverage costs in close co-operation with the cost controller.

11. Highly visible in the restaurant and handle complaints.

12. Establish good guest contact by setting up guest history cards, greet Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures guests by name when possible, inform regular guests about activities and promotion in the hotel

13. Take care of all guest paying special attention to V.I.P’s.

14. Solve all problems occurring in area of responsibilities.

15. Maintain good relationship with all associate within the F&B Division and other Division to ensure inter Department relationship.

16. Lead, motivate, train associate and build a good working environment.

17. Conduct uniform inspection prior to the opening of each shift.

18. Attend the daily briefing and monthly F&B meeting.

19. Prepare daily briefing for all associate on duty on menu knowledge, alcoholic and non-alcoholic beverages, food promotions and internal news, etc.

20. Maintain a high level of co-operation and communication with the Chef to avoid friction between Kitchen and service associate.

21. Consult the Chef on daily specials. Make sure that all subordinates knows about each month’s target of sales and work together to achieve the set target

22. Responsible for log book reports to ensure that all guest comments, complaints and daily incident which happened in the outlet are written down in the log book and forwarded to the F&B manager.

Quyền lợi được hưởng

Attractive income level

Providing accommodation during employment at the hotel

Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.

Other benefits according to Banyan Tree Group standards.

Yêu cầu công việc

• Proficiency in role at require level

• Conversant with relevant emergency procedures

• Knowledge of relevant rules & regulations.

• Knowledge of company, hotel and its environment

• Knowledge of relevant guest satisfaction standards.

• Good English language skills

• Strong organisational skills

• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals

• Knowledge of Front Office computer systems and personal computer

Yêu cầu hồ sơ

Curriculum Vitae (CV)

Work Experience Description

Health Examination Certificate

2 Passport-sized Photos (2x4)

Khu vực
Báo cáo

Công ty tnhh tina services
Tina Services Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
V3.6 sảnh AB - Tòa A Imperia Garden, 203 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân Trung, Thanh Xuân, Hanoi, Vietnam

LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN

Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.

 

Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.

 

Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.

 

Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.

Những nghề phổ biến tại Tina Services

Bạn làm việc tại Tina Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tina Services

Tina Services

Click để đánh giá