Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
[Internal title: Facilities Manager/ Quản lý Tiện ích tòa nhà]
SCOPE OF WORK: Be responsible for assisting Property Manager in daily operations reports of the property.
A. OPERATION
I. Staff performance
- Check daily attendant list and supervise the quality of work of outsource service: security guards, pest control activities, the landscape team, parking...
- Participate in the collection of overdue accounts
- Assist in control car park operations.
II. Cost control and energy saving
- Supervise to ensure that operation time of all machines, AC system, lighting system in the building are controlled reasonably.
- Operation department has procedures for stock control and items issued e.g. to avoid under / over stock.
III. Guest satisfaction
- Make Tenant communication a priority.
- Identify abnormal signs of operation, signs of defects and report to Line manager.
- Support/supervise tenant’s contractors in repair or maintenance works
- Building hygiene management, whether outsourced or in-house, a non-compromising standard must be maintained.
- Ensure Tenants are aware of the waste disposal systems and adhere to the procedures, Green Hub – Waste Management.
- Quickly respond to customer requests within the allowable scope and in accordance with Company regulations.
IV. Safety and security
- Ensure all staff, workers, contractors understand and implement the Fire & Safety regulation and procedures.
- Participate in building security controlling
- Implement the others works assigned by Line manager.
B. REPORT:
- Report emergencies to proper authorities.
- Carry out the periodic and unscheduled reports as requested by Line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum at College's Degree
- At least 1 year in similar position, experience in building management, office management is an advance
- Good command in English
- Good at MS (word, excel, PowerPoint)
- Having experience in building subcontractors is advanced
- Strong interpersonal, negotiation, and communication skills
- Proactive, competent, flexible, and willing to learn
- Good organization and time management skills with the ability to work multitasking
- Good teamwork, analytical and problem-solving skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.