Việc làm Tina Services

Cập nhật 22/09/2024 14:13
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tnhh tina services
Customer Service Supervisor
Tina Services
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers

- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.

- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.

- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.

- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.

- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.

- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.

- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.

- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.

- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.

- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.

- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.

- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.

- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.

- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.

Yêu Cầu Công Việc

Education Level Required: Diploma Degree or above.

Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).

-          Demonstrate good verbal and written English skills.

-          Demonstrate good communication skills.

-          Have a teamwork spirit and strong work ethics.

-          Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.

-          Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.

-          Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.

-          Presentation skills, Complaint handling skills.

-          Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Cobi Tower 2, 2-4 Đường Số 8, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 27 - 35
  • Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Công ty tnhh tina services
Tina Services Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
V3.6 sảnh AB - Tòa A Imperia Garden, 203 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân Trung, Thanh Xuân, Hanoi, Vietnam

LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN

Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.

 

Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.

 

Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.

 

Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.

Những nghề phổ biến tại Tina Services

Bạn làm việc tại Tina Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tina Services

Tina Services

Click để đánh giá