Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tina Services
Nhân sự
Du lịch, khách sạn
GENERAL MISSION
Under the managing of Front Office Manager, the Fit Lounge Supervisor is responsible for all the administrative and operation matters of Fitness Lounge; coordination and supervision of all connectors; maintaining inventory, equipment files, records and matters; and for membership promotions in order to increase the revenue. 1.Supervise and administer the implementation of the daily Fit Lounge operations.
2. Supervise and administer the implementation of Fit Lounge billing policies and practices.
3. Coordinates and schedules staff for the smooth flow of daily operation in the following areas.
a) Prepare and coordinate the working schedule of staff.
b) Assume the Fit Lounge coverage by arranging for appropriate coverage during all shifts and arranging for relief coverage of absences and emergencies.
c) Conduct trainings and/or cross trainings for staff.
d) Be able to instruct members and/or staff in proper fitness appraisals and exercise program.
4. Administer filing, record keeping of maintenance and repair of equipment matters.
5. Administer the emergency health care plan for injury and trauma.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
Be cognizant of events of members or staff that may have a disruptive effect on the flow of Fit Lounge.
Be responsible for administering the fiscal and documentary of Fit Lounge.
Be responsible for controlling expenses.
Administer the day-to-day affairs of Fit Lounge, including responding to correspondence that cannot be handled by the office staff.
Administer and plans the public relations and promotion with members and visitors, with the intent to increase membership while retaining on-going members.
Administer and plan motivational programs and ideas for in-house member activities, advertising and public relations.
Administer and plan the in-house newsletter, theme events, and bulletin boards.
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
- Basic communication English.
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.