Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities:
General, reviews and analysis the Company&039;s activity situation of the departments through the report of all Department.
Assist CEO building Strategic Direction for development of the Company.
Check the documents from the other departments moved in before the CEO signs.
Support the implementation all strategies of the company by ensuring the decisions and directions of The CEO was announced and taken seriously.
Monitor compliance with all regulations of the Management System.
Support CEO maintains the entire operations of the company&039;s activities.
Support departments work plan goals, create plans and policies according to each function when the CEO assigned.
Performing other work as assigned by Director.
Propose implementation solutions for CEO.
Support CEO monitors the CEO working of each department.
Assist CEO in domestic and foreign relations.
Prepare to participate in the meetings of the Department at the request of the DIRECTOR.
Advise the CEO on the implementation of Company development strategies.
Yêu cầu công việc
Education and Work Experience Requirements:
Fluent English.
Have a strategic vision and have a good ability in organize.
At least 5 years of work experience in the position of Assistant Manager, Financial Director, or equivalent level of management.
Understanding economic, social knowledge, and knowledge related to the business operations of the Company.
Have knowledge of HR management and business administration.
Priority candidate had worked in big companies of foreign countries or overseas graduates.
Graduate/postgraduate majors in business administration/Economics/Commerce/Finance/PR.
Proficient Office: Word, Excel, Power Point, Internet. etc.
Quyền lợi
Other Requirements:
Organize, arrange work, exactly, but definitely are justified by reality.
Ability to work independently and have the stamina to high work pressure.
Teamwork skills, presentation skills, effective persuasion.
Always ready to receive new missions at the request of superiors.
Honesty, integrity, dynamic, progressive, responsible at work.
Organizational skills, leadership and good management.
Communication skills, dealing with the issue of good, smart and sharp.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 23:45:03
Công ty TNHH MTV TM SX ME NON được thành lập từ năm 2000 tại Tp.HCM. Với hơn 15 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Menon đang dần dần trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung ứng các loại phụ gia, thức ăn chăn nuôi.
Hiện nay, công ty đang phân phối các sản phẩm phụ gia của nhiều nhà sản xuất uy tín hàng đầu trên thế giới như các loại Hương, Acid amin, Enzyme, Chất khoáng, sắc tố,... phục vụ thị trường ngành sản xuất chăn nuôi Việt Nam.
Menon mang đến những giải pháp dinh dưỡng, sản phâm chất lượng với giá cả hợp lý và sự phục vụ tận tâm.
Tiêu chí Menon đề ra là tạo môi trường làm việc mở cho sự trưởng thành, hoàn thiện và phát triển năng lực mỗi nhân viên. Đề cao trách nhiệm xã hội, giúp ích cho sự phát triển của toàn xã hội.