YOUR ROLE
Ocean Customer Service Administrator is responsible for implementation of the new customers and maintains the relationship with existing customers. They will be first contact of customers for problem solving, support and solution. Moreover, they also work closely with Procurement & Pricing Department to maintain a profitable gross yield, Finance department for customer’s payment, Legal department for contract and others if any.
WHAT ARE YOU GOING TO DO?
· Implementing and managing new customer’s profile to ensure that all information is comply with CEVA’s regulation and policy.
· Smoothly managing existing customer.
· Managing and validating export booking request from agents and customers
· Ensure CEVA performance toward customer with Monthly/Weekly customer visiting
· Forecasting export volume
· Key contact with customer, supporting and solving customer’s issue
· Other tasks assigned by supervisor
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
· At least 6 months of experience in ocean freight/ ocean services
· Fresher with strong knowledge of Logistics industry is acceptable
· English Communication skill
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
With a genuine culture of reward and recognition, we want our employees to grow, develop and be part of our journey. We offer a benefits package that includes competitive annual leave entitlement, pension, health, and life assurance. There’s no doubt that you will be compensated for your hard work and commitment so if you’d like to work for one of the top Logistics providers in the world then please do get in touch to find your next role.
ABOUT TOMORROW
We value your professional and personal growth. That’s why we share plenty of career opportunities for you to thrive within CEVA. Join CEVA for a challenging career.
Công ty TNHH TMDV Số Dách
Nhiều người thấy, nhiều người biết, nhưng người làm chỉ là số ít. Ở đây chúng tôi đang đề cập đến vấn đề xây dựng hệ thống thức ăn sáng “An Toàn – Vệ Sinh – Dinh Dưỡng – Nhanh Chóng” cho học sinh và nhân viên phòng. Trong thực tế, thói quen sử dụng dịch vụ ăn sáng từ các gánh hàng rong với sản phẩm thiếu nguồn gốc, không đảm bảo vệ sinh an toàn thực phẩm đã trở thành văn hóa khó thay đổi. Bước ngoặc nằm ở giai đoạn 2008 – 2009, khi báo chí phanh phui hàng loạt những vụ thực phẩm không đảm bảo vệ sinh bán tràn làn trên thị trường, từ đó người tiêu đã khắt khe hơn khi lựa chọn sản phẩm. Khi nhận thức tiêu dùng phát triển thì đòi hỏi về thực phẩm càng cao, cuộc sống ngày càng bận rộn, nhu cầu sử dụng bữa sáng “vệ sinh, nhanh chóng” ngày càng nhiều.
Thời cơ đã đến, nắm bắt được tình hình thị trường, CEO Hứa Ngọc Lâm đã quyết định xây dựng hệ thống thức ăn sáng 1 Phút 30 Giây, kinh doanh dựa trên tiêu chí “An Toàn – Vệ Sinh – Dinh Dưỡng – Nhanh Chóng” vào tháng 9/2009, một bước đột phá cho thị trường thức ăn nhanh Việt Nam nói chung và thị trường thức ăn sáng nói riêng. Gần 4 năm phát triển, 1 Phút 30 Giây có hơn 130 cửa hàng tại thành phố HCM, Đà Nẵng, Bình Dương, trong đó có 45% là cửa hàng nhượng quyền, doanh thu 2012 đạt gần 60 tỷ. Mục tiêu phát triển 500 cửa hàng trong giai đoạn 2015 – 2020, để giữ vững ngôi vị dẫn đầu trong ngành dịch vụ ăn sáng tại Việt Nam.