Việc làm Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tổng công ty Công nghệ & Giải pháp CMC
Purchasing Officer/ Nhân viên thu mua
Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Assist Purchasing manager oversees the operation of purchasing department of the hotel. To liaise with supplier on timely delivery

 Ensure 3 quotations are received for all purchases.

 To sought for new suppliers and cheaper products when available.

 To prepare weekly market prices comparison for all market list products.

 To negotiate the best price for hotel

 To ensure all purchased orders are approved by the authorised person before proceed order to supplier.

Prepares all necessary documents and input of prices to MC systems

 Maintains filing system for product information and price comparison etc

 To ensure comparison prices are correctly and timely updated into the MC system

 To ensure long outstanding delivery Purchase Order are follow-up with supplier and to follow-up with supplier for immediate delivery.

 To prepare record and list of operating equipments purchased and for future replacement.

Constantly review of market prices on daily market list and store items to ensure the supplier do not over charge the hotel.

Review products with Departments Heads and Director of Finance for alternative replacement products to reduce costs.

Review and approve Purchase order to ensure supplier, purchase products and pricing are accurate.

Monthly review of supplier performances of suppliers and prices of all general store, beverages store and dry stores item including hotel printing/stationary items.

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

 Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service

 Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems

 Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis

 Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction

 Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

 Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.

 Communicate effectively with guests, co-workers and the manager

 Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position

 Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment

 At all times projects a favourable image of the Hotel to the public

 Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives

 Attends work on time as scheduled

 Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

 Two years experience at the same position in hotel purchasing department.

 High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred

 Basic communication English

 Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

 Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee

 Ability to multitask and work well under pressure

 Basic computer skills in MS Office.

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Tổng công ty Công nghệ & Giải pháp CMC
Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Tổng Công ty Công nghệ và Giải pháp CMC (CMC TS) được thành lập trên sự hợp nhất năng lực, kinh nghiệm 4 công ty thành viên thuộc Tập đoàn CMC. CMC TS hiện là Top 1 đối tác tư vấn và cung cấp, triển khai giải pháp Chuyển đổi số, Bảo mật, Cloud cho tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam.

CMC TS kế thừa gần 30 năm phát triển và xây dựng các giải pháp tích hợp từ CMC SI, năng lực phát triển và triển khai phần mềm từ CMC Software, nhà cung cấp dịch vụ CNTT và tích hợp số 1 ở thị trường phía Nam CMC SISG cùng nhà cung cấp các giải pháp an ninh an toàn thông tin hàng đầu Việt Nam của CMC Cyber Security.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

  • “Với mục tiêu “đồng hành cùng khách hàng tới thành công” (“Bring Customer To Success”), mọi quyết định, hành động của tất cả con người CMC TS đều đảm bảo định hướng liên tục sáng tạo, đổi mới để trở thành đối tác, bạn đồng hành tin cậy trong nhiều lĩnh vực giúp doanh nghiệp chuyển đổi số cũng như mở rộng quy mô và nâng cao năng lực cạnh tranh".

Những nghề phổ biến tại Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC

Bạn làm việc tại Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC

Công ty Công nghệ & Giải pháp CMC

Click để đánh giá