TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
At TikTok, our people are humble, intelligent, compassionate and creative. We create to inspire - for you, for us, and for more than 1 billion users on our platform. We lead with curiosity and aim for the highest, never shying away from taking calculated risks and embracing ambiguity as it comes. Here, the opportunities are limitless for those who dare to pursue bold ideas that exist just beyond the boundary of possibility. Join us and make impact happen with a career at TikTok.
Description
E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Quality Assurance Specialist to be responsible for maintaing an effective QA processes within the service delivery team. For new country launch, the role is also responsible for the SOP setup, local language translation, system and process test to meet the launch readiness requirements.
Roles & Responsibilities
- Ensure quality framework is in place based on the business types/facts by coordinating across regions and stakeholders.
- Implement clear overall quality strategy with scalable process, tools and systems that allow efficient monitoring of performance versus target.
- Access quality issues, conduct root cause analysis, recommend insights, develop improvement plans, and collaborate with operations team to improve quality performance.
- Research and understand customer expectations and needs to drive their satisfaction.
- Identify and develop individualized and group training plans to address varying needs.
- Effectively communicate updates and developments with team members, trainers and management.
- Produce statistical reports and insights on quality performance.
- Proactively identify and resolve issues impacting the service delivery team by working with team, peers, and management.
- Implement policies and processes to ensure a positive, productive work environment, build team morale, and recognize employee achievements.
- Contribute to special projects, that enhance the business, including projects involving root-cause analysis of weak performance metrics, service readiness projects, and tools projects as assigned or requested by management.
- Conduct trend analyses on customer satisfaction and other core measurements. Implement strategies to improve future operation results.
- Work with the Readiness, SOP, Training and System teams to optimize new and existing processes impacting customers/sellers/creators.
- Maintain the weekly/monthly/bi-monthly reviews with teams and internal stakeholders.
Qualifications
- BA/BS degree or equivalent practical experience.
- Experience building, managing and influencing relationships with internal stakeholders, using data to generate insights and solving complex problems.
- People-oriented, self-motivated and able to thrive in ambiguity and in a matrix environment.
- Ability to function independently and within team environment
- Experience in eCommerce or marketplace platform is a plus.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Công ty TNHH TOTO Việt Nam thành lập năm 2002, là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, thành viên của TOTO Nhật Bản - một trong những công ty hàng đầu về sản xuất đồ gốm sứ và các thiết bị vệ sinh cao cấp. Tư tưởng của người sáng lập TOTO đã trở thành phương châm hành động của TOTO trên toàn thế giới - đó là làm việc cống hiến và sự chân thành tạo ra những sản phẩm đảm bảo chất lượng mang lại giá trị hơn cả sự mong đợi của khách hàng. Ở Việt Nam, TOTO nổi bật với các hoạt động vì môi trường, trồng cây, làm sạch đường phố… Bên cạnh đó, TOTO cũng thường xuyên đón các đoàn sinh viên Nhật Bản và Việt Nam đến thăm quan và thực tập, tạo điều kiện để sinh viên hai nước có thể giao lưu, học tập và nghiên cứu trong một môi trường làm việc thực tế. Hiện tại, TOTO đang ngày càng xác định được chỗ đứng vững chắc trên thị trường cũng như trong lòng người tiêu dùng Việt. TOTO mang đến một tiêu chuẩn chất lượng hàng đầu Nhật Bản và đẳng cấp thế giới, là những sản phẩm thực sự có ích cho người dân Việt Nam. TOTO luôn hướng đến mục tiêu phát triển bền vững và những cải tiến của TOTO tại Việt Nam đã góp phần mang lại giá trị sống tốt đẹp hơn. Xuyên suốt quá trình hoạt động của TOTO là ý chí và mong muốn đóng góp cho sự phát triển chung của các quốc gia mà TOTO hoạt động. Trong tương lai, TOTO đặt mục tiêu nghiên cứu tạo ra sản phẩm giúp tiết kiệm nước, tiết kiệm giấy và không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm, mang lại điều kiện sử dụng tốt nhất cho người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động.
- Được tham gia bảo hiểm 24h
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động vui chơi, thể thao thường xuyên
Lịch sử thành lập
- Năm 2002, Thành lập TOTO Việt Nam.
- Năm 2006, Trung tâm nghiên cứu thiết kế toàn cầu của TOTO được xây dựng.
- Năm 2009, TOTO ra mắt thị trường Châu Âu tại triển lãm ISH, Frankfurt.
- Năm 2015, Bảo tàng TOTO ở Kitakyushu đã được khai trương vào dịp kỷ niệm 100 năm thành lập công ty và giới thiệu những điểm mốc lịch sử làm thay đổi văn hóa phòng tắm Nhật Bản, bao gồm cả sự thay đổi từ nông thôn sang thành thị.
- Năm 2016, Khai trương SHOWROOM CHÍNH THỨC đầu tiên của TOTO Việt Nam tại tòa nhà 1A, Số 1A Phạm Ngọc Thạch, Q1, TP.HCM.
- Năm 2017, TOTO tổ chức triển lãm ISH lần thứ 5 với chủ đề “Life Anew” tại ISH, Frankfurt.
- Năm 2018, TOTO Việt Nam khánh thành nhà máy thứ 3 tại Hưng Yên.
- Năm 2019, Nắp rửa điện TOTO WASHLET đạt 50 triệu nắp doanh số bán trên toàn cầu
- Năm 2021, Khai trương SHOWROOM CHÍNH THỨC thứ hai của TOTO Việt Nam tại Tầng 2, Tháp 2, Tòa nhà Capital Place, Số 29 Liễu Giai, Quận Ba Đình, Hà Nội.
- Năm 2022, Kỷ niệm 20 năm thành lập TOTO Việt Nam.
Mission
Tuyên bố về kế hoạch quan trọng nhất cần thực hiện trong trung và dài hạn cho sự phát triển bền vững của tập đoàn.
Review TOTO VIỆT NAM
Môi trường tốt nhưng gói phúc lợi không cạnh tranh
Công ty tốt nhất về CSR mà tôi từng làm việc! Phúc lợi tuyệt vời với môi trường làm việc ấm cúng và hỗ trợ.
Một công ty tốt của Nhật Bản