Việc làm CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH
Sales Executive
CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Air Liquide Vietnam

Founded in 1996, Air Liquide Vietnam is a leading industrial gas supplier in the country with country wide coverage. Air Liquide Vietnam’s operations include more than 10 production units at different sites across the country supporting a full spectrum of industries including electronics, automotive, glass, metals, food, petrochemicals, and healthcare. The quality of Air Liquide Vietnam products has been awarded with both Golden FDI and Golden Dragon awards for foreign invested companies in Vietnam.

Aligned with Air Liquide’s, Air Liquide Vietnam aims to be a leader in its industry, deliver long term performance and contribute to sustainability - with a strong commitment to climate change and energy transition.


About Business Line

https://vn.airliquide.com/


Work Location

Saigon High Tech Park, Ho Chi Minh City, Vietnam


How Will You Be Contributing to Our Success?

The Sales Executive (Farmer) manages existing customers in designated areas, focusing on contract adherence, customer satisfaction, and loyalty. This role aims to drive long-term revenue and profit by maintaining a stable and profitable customer base through effective relationship management and service excellence.


(1) Contract and Price Management

  • Ensure adherence to contract terms and deliver on our commitments while monitoring customer compliance.
  • Update pricing as needed.
  • Oversee cash collection processes.


(2) Customer Retention, Contract Renewal, and Business Expansion

  • Monitor competitive activities and market conditions.
  • Identify optimal timing for contract renewals and business expansion opportunities.
  • Develop and propose solutions and commercial schemes.
  • Create and implement winning strategies.


(3) Customer Satisfaction Management

  • Conduct regular customer visits.
  • Address and resolve customer complaints.
  • Respond to customer inquiries promptly.
  • Gain and apply customer insights.


(4) Lead Account Management Program

  • Initiate and execute local account management programs.
  • Implement cluster or group programs related to account management initiatives.


Are you a MATCH?

  • A degree in any discipline is required; engineering-related degrees are advantageous.
  • At least 2 to 3 years of experience in sales and marketing is essential; experience in the manufacturing sector is a plus.
  • Proficiency in English is necessary for effective communication.
  • Strong attention to detail is required.
  • Excellent client management, organizational, and communication skills are essential.
  • Demonstrated ability to handle multiple tasks and manage client relationships effectively.



Why Join Us?

Air Liquide strives to offer its employees a total rewards package that contributes to a positive work environment and supports the well-being of all our employees and team members. We are driven by our Environmental Social Governance objectives and regularly review our benefits to ensure that we’re offering you a competitive package. At Air Liquide, we listen to our employees’ expectations. We create an engaging environment, diverse and inclusive, that allows employees to grow and to thrive.


We offer a comprehensive and competitive remuneration and benefits package including:

  • Base salary
  • Annual bonus
  • Allowances
  • Life insurance/Healthcare
  • Paid maternity/paternity leave
  • Learning opportunities
  • Mobility opportunities


**We thank you for your interest in Air Liquide. Interested applicants are encouraged to send in a detailed resume, including reasons for leaving for past employment. Please be informed that only shortlisted candidates would be notified.**

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH
CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 110 phố Nguyễn Du, Phường Nguyễn Du, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công ty TNHH Trần Thành
Website: www.tranthanh.net
Công ty TNHH Trần Thành được thành lập năm 1999 với bề dày 21 năm kinh nghiệm cùng với dây chuyền máy móc hiện đại và đội ngũ cán bộ, nhân viên hơn 700 nhân viên của 3 nhà máy đã quyết tâm không ngừng cải tiến công tác quản lý, đỏi mới công nghệ phong phú đa dạng hóa chủng loại để nâng cao chất lượng sản phẩm.
- Ngành nghề sản xuất:
+ Bao bì carton: làm vỏ hộp, đóng gói sản phẩm
+ Màng xốp PE FOAM

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1999

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH

CÔNG TY TNHH TRẦN THÀNH

Click để đánh giá