Mô tả công việc
A. Major roles in operations:
1. Preparations for serving VIP Guests.
- Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;
- Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;
- Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;
- Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;
- Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;
- Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;
- Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.
2. Take care of VIP Guests.
- Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.
- Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.
4. Upsale products of hotel.
5. Shared tasks of the department.
- Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.
- Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.
- Host or participate in meetings on daily operations.
- Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.
4. Other tasks
- Perform other duties as directed by the upper management.
- Always strictly follow the general regulations of the system.
B. System administration and internal operations:
1. Planning
- Implement approved action plans and conduct reports as required.
2. Human Resources
- Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.
3. Regulations & Charters
- Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.
4. Risk Management
- Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive income and benefits
- Living allowance 2,600,000 VND/month
- Grandworld voucher up to 1,000,000 VND/month
- Support transportation fee (to get the job and visiting home yearly)
- 13th salary month bonus, Year-end bonus, Working performance bonus
- Insurance according to regulations, and health care insurance of Vingroup
- Discount for internal services: Vinmec, Vinfast, Vinschool...
- Opportunity to be trained and promoted in a professional working environment
Yêu cầu công việc
- Education: High school diploma or higher
- Experience: Hospitality experiences; F&B or FO Knowledge is a plus
- Skills: Effective communication skills; Professional and friendly hospitality skills; Upselling skills
- Appearance: Friendly, Height: 1m60 or higher for female/1m70 or higher for male
- Studying/Working experience in international environment is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.