- Contact, introduce, consult and sell Credit Card, Consumer Loan or Insurance products (new)
- Focus on customer development, selling new products to customers to increase sales according to assigned targets.
- Guide customers to complete credit card and loan applications according to regulations.
- Meet credit service needs; Ensuring safety, speed and accuracy for customers.
- Customer care, consulting, guidance, maintaining and developing relationships with existing and potential customers.
-Actively participate and contribute effectively to sales organization activities of SmartCredit Division
- Carry out functions, duties and functions according to authority as stipulated in Shinhan Bank's documents.
- Comply with regulations on interest rates, exchange rates, fees and limits in accordance with current regulations of Shinhan Bank.
Submit to superior leaders for approval when exceeding authority. Timely and honestly report risky incidents to superior leaders. Comply with procedures and regulations of credit operations documents and other documents of Shinhan Bank- Graduated from university, college or intermediate major in Economics, Banking and Finance, Business Administration, Foreign Trade, Tourism, Import-Export, Real Estate, Business,...
- Have passion in the fields of Business, Finance - Banking, Financial Consulting
- Have experience in credit lending consulting and credit card opening consulting at banks or equivalent financial companies for 2 years or more- Sales Executive level: 15,940,000 - 17,330,000 + Business bonus
- Dynamic and professional working environment, clear and transparent promotion path, salary increase review every 6 months
- Health policy and insurance according to Vietnam Labor Law
- Working office hours from Monday to Friday (closed Saturday and Sunday)
- Thoroughly trained on products and sales skills to serve the business
- Separate, attractive rewards for individuals with excellent monthly/quarterly/yearly business results
- Travel domestically and internationally every year
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.