Các phòng ban đang tuyển dụng tại Hải Đăng Land

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm Hải Đăng Land

Cập nhật 18/02/2025 19:23
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư Vấn và Phát Triển Hải Đăng Land
[TAM SƠN] HN - Senior Client Advisor (Hermes)/ Nhân viên Bán hàng (Hermes)
Hải Đăng Land
8 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.

From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.

The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.

Sales Performance:

  • Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients

  • Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI

  • Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team

  • Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of

  • Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Client Management:

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Store Operations:

  • Perform store duties as assigned by management team

  • Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input

  • Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines

  • Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties

  • Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines

  • Participate in store stock take and cycle-counts

  • Respect Brand standards in terms of grooming and behavior

  • Follow working schedule as planned by management team

  • Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store

Compliance and Standards:

  • Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.

  • Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment 

  • A natural passion for people and service

  • A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures

  • A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile

  • Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry

  • A good level in English

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Tư Vấn và Phát Triển Hải Đăng Land
Hải Đăng Land Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
58, Đường Trần Thái Tông, Phường 15, Quận Tân Bình

Hải Đăng Land chuyên về BĐS nhà, đất dưới 500 triệu.

Sau hơn 4 năm hình thành và phát triển, trải qua bao biến động, thăng trầm của thị trường bất động sản giàu tiềm năng nhưng cũng nhiều thử thách, với chiến lược phù hợp cùng tư duy quản trị đúng đắn và tinh thần đoàn kết, nỗ lực của toàn công ty, Hải Đăng Land liên tục gặt hái những thành công và không ngừng phát triển.

Theo đó, thương hiệu Hải Đăng Land ngày càng được khẳng định một cách vững chắc trên thị trường, được định vị trong tâm trí khách hàng như là một công ty Bất động sản Uy tín – Hiệu quả – Phát triển, mục tiêu “Sinh ra để phụng sự xã hội”.

Tại Hải Đăng Land, chúng tôi thiết lập nên những cơ hội kinh doanh cho mọi người với sự hỗ trợ tổng lực của hệ thống để Bạn có thể phát huy hết tiềm năng của mình. Cơ hội, sự khích lệ và hỗ trợ là những nhân tố mà Hải Đăng Land mang tới để giúp bạn thành công. Đặt niềm tin vào người khác, hỗ trợ họ đạt thành quả và cải thiện cuộc sống là mục đích của Hải Đăng Land.

Nhờ sự tín nhiệm và ủng hộ của khách hàng trong suốt thời gian qua, Hải Đăng Land đã và đang đa dạng hóa ngành nghề xoay quanh “năng lực lõi” – những thế mạnh sẵn có về nhân – tài – vật lực, Hải Đăng Land mong muốn đáp ứng tốt nhất nhu cầu của khách hàng, tất cả.

Vì khách hàng và nharehcm.com là: “Sinh ra để phụng sự xã hội”.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019

Mission

Đặt niềm tin vào người khác, hỗ trợ họ đạt thành quả và cải thiện cuộc sống.

Những nghề phổ biến tại Hải Đăng Land

Bạn làm việc tại Hải Đăng Land? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hải Đăng Land

Hải Đăng Land

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo