Phúc lợi
- Xe đưa đón
- Đào tạo
Mô tả Công việc
- Payment support
Assist in processing payment requests from departments and suppliers.
Update and monitor payment status on the system.
- Issue invoices
Implement invoices as requested by the sales department and customers.
Check the accuracy of the information on the invoice before issuing it.
Store and manage issued invoices according to company regulations.
Assist in resolving invoice-related issues with customers and related departments.
- Paperwork
Support the organization and storage of accounting documents, including invoices, receipts, and related paperwork.
Enter data into the accounting system and check the information, to ensure data accuracy.
Yêu Cầu Công Việc
Majoring in Accounting, Finance or related fields.
Being good at using Microsoft Office (especially Excel) is a plus.
Good communication skills and ability to work in a team.
Dynamic, enthusiastic and willing to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH VẬN CHUYỂN QUỐC TẾ TIẾN VIỆT là công ty hoạt động trong lĩnh vực Ship hàng Quốc Tế – Chuyển phát nhanh Quốc Tế theo phương thức Door to Door tại Việt Nam.
Với phương châm hoạt động “Nhanh chóng – Chính xác – An toàn – Tiết kiệm”, Tiến Việt Express luôn cung cấp những giải pháp Ship hàng quốc tế – chuyển phát nhanh quốc tế đa dạng cho việc vận chuyển theo từng yêu cầu cụ thể về thời gian và phương thức vận chuyển.