Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- This position is responsible for developing, maintaining and expanding MSC’s Chinese - speaking customer base in Vietnam by promoting MSC’s services as a brand, executing MSC’s business plan, providing strong customer services to clients.
- This role involves understanding customer needs, offering suitable shipping solutions, and ensuring a seamless sales process.
KEY RESPONSIBILITIES
- Canvass cargo for all trade to achieve target lifting via telemarketing and daily sales visit.
- Manage and develop MSC clients.
- Do market research and update to Chinese Sales Manager.
- Establish good relationship with shippers to provide info to Trade Coordinator to update to account owner, gain OCA biz + selling VAS.
- Maintain accurate records of customer interactions and sales activities in the CRM system.
- Collaborate with the sales team to develop and implement effective sales plans
- Attend regular sales meetings to align with team goals and objectives.
KEY PERFORMANCE INDICATORS / MEASURES
- Lifting Volume
- Sales Visits
- Client Promotion
- VAS Product Sales
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree.
- Minimum of 2 years of experience in outbound sales or a related field, preferably in the shipping or logistics industry.
- Good in Chinese and English, both written and spoken.
- Good communication and interpersonal skills.
- Good problem-solving abilities and a customer-centric approach.
- Ability to work independently and as part of a team.
- High level of motivation and a results-driven mindset.
- Ability to use Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập bởi Chủ tịch Sen-Mei Cheng và hai anh trai của ông vào năm 1979, Taiwan Paiho Limited đã được công nhận trên toàn cầu về ốc vít cảm ứng Trihook. Từ OEM truyền thống đến ODM, Công ty đã nâng cấp đáng kể khả năng R&D và đang bán sản phẩm của mình cho 20 thương hiệu giày thể thao hàng đầu thế giới. Nó đã tạo dựng được danh tiếng tốt trên thị trường đồ thể thao toàn cầu bằng cách liên tục tạo ra giá trị sản phẩm mới và dẫn đầu các thương hiệu lớn bằng cách sử dụng các sản phẩm sáng tạo.
Với kinh nghiệm dày dặn trong lĩnh vực sản xuất giày, may mặc và vật tư y tế, Tập đoàn Paiho sở hữu các cơ sở sản xuất tại Đài Loan, Trung Quốc (Vô Tích và Đông Quan), Việt Nam, Indonesia. Ngoài ra, Tập đoàn còn thành lập cơ sở tiếp thị và kho hàng tại California, Hoa Kỳ, cung cấp dây buộc cảm ứng, vải dệt kỹ thuật số, vải co dãn 4 chiều, thun, thun, vải, dây giày, vật liệu phản quang, logo 2D/3D, gia công vật liệu, móc đúc và các sản phẩm than tre.
Thông qua các triển lãm chuyên nghiệp về vải, may mặc và giày dép, Paiho Đài Loan đã thiết lập mối quan hệ kinh doanh thành công với các thương hiệu nổi tiếng thế giới.