Mô tả công việc
Job Purpose
The IT Engineer is responsible for providing on-site support to local plant staff. Whenever need, coordinate with regional/global IT staff to provide full IT service for all staff who located across Asia region. Consistent customer care, quality standards, and reporting requirements are core competencies of the position. Ability to quickly adapt to changing priorities and fluctuations in workflow are requirements of the IT Engineer role.
Key Responsibilities
IT Support
• Provide daily comprehensive technical support services to local office
• Isolate and trouble-shoot any network, system, printing and application problems
• Provide incident and after-action reports and analysis
Network & System Management
• Support network, PBX, CCTV, Switch, Door Access system and servers
• Assistance on IT infrastructure /network/server project
• Assist Anti-virus system management and security-related alerts screening with the guide from regional/global IT
Asset Management
• Install new PCs, printer, telephone, and other IT equipment
• Distribute IT equipment, and in charge of local IT inventory maintenance
• IT related procurement
Knowledge and Standards
• Follow up established procedure on finishing documentation/recording work
• Maintain IT documents and service guides, Contribute current technical information and best practices to the Reference Library
• Support business processes, systems, and users by applying knowledge of information technology
• Organize and utilize all support resources provided including emails, documentation, contact lists, etc.
Other tasks
• Provide basic computer training to staff; Deal ISP related case
• Assist users with backup procedures periodically in accordance with user backup policy
• Accomplish any other tasks as assigned by the superior
Yêu cầu công việc
• Good knowledge of both hardware, software, network
• Experience of software like MS Office365 OWA, Teams, SharePoint Online…etc.
• Experience on softwares like Smart CFD, CADian, Solidworks, AutoCAD etc installation and licencing, resolve computer and printer problem
• Good/Strong verbal and written communication skills, can use English as working language
• Problem solving skills, and the ability to exercise sound judgment in any customer service scenario
• good team player with self-motivation and can work independently with minimal direction, experience of working in multi-national company will be a plus
• At least 4 Years working experience on IT support role
• Degree or Diploma in IT or related discipline
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Vietrantour là công ty du lịch lữ hành đã có 20 năm phát triển, trụ sở tại 33 Tràng Thi, Hoàn Kiếm, Hà Nội.
Vietrantour thành lập ngày 03/07/2002, với mong muốn Công ty Vietrantour luôn là đơn vị dẫn đầu ngành dịch vụ du lịch, chúng tôi không ngừng tìm tòi để sáng tạo các sản phẩm dịch vụ làm hài lòng khách hàng. Trải qua nhiều năm, Vietrantour hàng năm nhận được nhiều vinh danh, ghi nhận, giải thưởng đóng góp của Bộ Văn hóa Thể Thao Du lịch, Tổng Cục du lịch Việt Nam và quốc tế, Sở Du lịch Hà Nội và các tỉnh thành, các hãng Hàng không quốc tế và Hàng không nội địa, các Hiệp hội du lịch, lữ hành, và các Hội du lịch.
Sứ Mệnh trở thành công ty du lịch lữ hành đáng tin cậy nhất của khách hàng, của đối tác, của ngành dịch vụ du lịch lữ hành.
Khẩu hiệu của chúng tôi là “Sự lựa chọn tin cậy”
SỰ tận tâm, đề cao lợi ích khách hàng, Vietrantour luôn lắng nghe những mong muốn của khách hàng, để phục vụ với tất cả lòng nhiệt tình và tâm đức nghề nghiệp.
LỰA ra điều khách hàng mong đợi nhất, để xây dựng sản phẩm du lịch chất lượng, tạo nên những chuyến đi bổ ích, lý thú và ấn tượng.
CHỌN ra những dịch vụ du lịch tốt nhất, để xây dựng sản phẩm tour với lịch trình khoa học, hấp dẫn cùng giá thành cạnh tranh.
TIN tưởng, sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu duy nhất. Chúng tôi luôn ý thức xây dựng niềm tin bằng sự gửi gắm yêu thương của du khách vào mỗi chuyến đi.
CẬY nhờ vào uy tín của thương hiệu. Vietrantour duy trì sự nỗ lực của một tập thể đoàn kết, tâm huyết, chuyên nghiệp, cùng đồng lòng hướng đến mục tiêu phát triển thương hiệu bền vững.
Năm 2023, Vietrantour có kế hoạch mở rộng và phát triển hệ thống, công ty sẽ tuyển dụng nhiều vị trí khác nhau nhằm thúc đẩy tăng trưởng kinh doanh. Chúng tôi mang đến cho bạn những cơ hội được đào tạo về nghề nghiệp, kỹ năng làm việc, môi trường làm việc cởi mở và hỗ trợ lẫn nhau. Là một đối tác tin cậy với các nhà cung cấp dịch vụ, bạn sẽ được thêm nhiều mối quan hệ mới, phong cách làm việc chuyên nghiệp từ công việc của mình.