Main Duties:
- Develop and implement HR strategies focused on talent acquisition and retention, performance management, learning, and development
- Collaborate with management to set goals, enhance engagement, and improve retention
- Serve as a trusted advisor for employees, foster leadership, and create a positive work environment
Requirements:
• A passionate professional with a systematic approach and team management skills
• A leader strong in communication and problem-solving
• A professional with conversational-level English
• At least 3 years of experience in a similar role
Benefits:
- Full-time work in of the company’s offices (Da Nang, HCMC, Hong Kong, Cyprus.,)
- A team of 150+ people from various countries and cultures
- A low-bureaucracy environment focused on results and innovation
- Reasonable salary
Tập đoàn Wagon được thành lập vào 1992, là doanh nghiệp tiên phong trong ngành dịch vụ quà tặng/kim loại/nhựa/gốm sứ trên toàn cầu với sự kết hợp các yếu tố thiết kế, sản xuất, bán hàng và kênh tiêu thụ, mạng lưới kinh doanh trải khắp thế giới. Với triết lý kinh doanh bền vững, mô hình kinh doanh hợp lý, sự theo đuổi chất lượng và sự kiên định về uy tín, sự nhiệt tình trong dịch vụ, Wagon đã phát triển trở thành doanh nghiệp nổi trội trong ngành.