CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Xây dựng
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ

Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ

Cập nhật 10/02/2025 14:23
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ
Vinpearl Luxury Nha Trang - Hotel Ambassador
CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ
31 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hon Tre island, Vinh Nguyen, Nha Trang

Mô tả công việc

1. Preparations for serving VIP Guests.

  • Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;
  • Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;
  • Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;
  • Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;
  • Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;
  • Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;
  • Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

  • Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.
  • Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

3. Shared tasks of the department.

  • Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.
  • Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.
  • Host or participate in meetings on daily operations.
  • Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.
  • 4. Other tasks
  • Perform other duties as directed by the upper management.
  • Always strictly follow the general regulations of the system.

4. System administration and internal operations:

  • Implement approved action plans and conduct reports as required.
  • Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.
  • Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.
  • Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Yêu cầu công việc

  • Always comply with the rules, regulations and charters of Vingroup.
  • Prove your competency, swiftness and determination in work. Perform tasks with high responsibility, proactivity, without avoiding duties or relying on others.
  • Handle work swiftly and efficiently with a high spirit of service. Quickly, conclusively and satisfactorily solve problems troubling your colleagues, partners and guests.
  • Unbiasedly and sternly tackle behaviors that are not in line with the culture and violate the regulations of Vingroup.
  • Good communicate in English
  • Perfered candiates with ability to comunicate in Korean/ Russian/Chinese

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & benefits
  • Promotion opportunities
  • Accommodation or housing allowance
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ
CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
VICTORY Tower (or PETROLAND Tower), 3rd Floor, 12 Tan Trao Street, Phu My Hung, Tan Phu Ward, District 7, HCMC, Vietnam

TUAN LE CONSTRUCTION MONG MUỐN TRỞ THÀNH NGƯỜI THI CÔNG LỰA CHỌN CHO KHÁCH HÀNG, NHÀ TƯ VẤN, NHÀ THẦU VÀ CON NGƯỜI CỦA CHÚNG TÔI. Mọi việc chúng tôi làm đều được củng cố bởi các giá trị cốt lõi của sự cam kết, tính chính trực, niềm đam mê và tinh thần đồng đội. Chúng tôi chịu trách nhiệm và thực hiện lời hứa của mình. Chúng tôi năng động và mang lại năng lượng cho các dự án của mình và chúng tôi làm việc như một nhóm để đạt được các mục tiêu chung. Hoàn thành các dự án đúng ngân sách và đúng thời hạn là điều cần thiết, tuy nhiên quan trọng nhất là các dự án phải được thực hiện với tiêu chuẩn và chất lượng HSE cao nhất: “ CÙNG NHAU CHÚNG TÔI THẮNG”.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • TUAN LE CONSTRUCTION THÀNH LẬP NĂM 2009

Mission

TUAN LE CONSTRUCTION MONG MUỐN TRỞ THÀNH NGƯỜI THI CÔNG LỰA CHỌN CHO KHÁCH HÀNG, NHÀ TƯ VẤN, NHÀ THẦU VÀ CON NGƯỜI CỦA CHÚNG TÔI.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ

CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG TUẤN LÊ

Click để đánh giá