AHT Tech is a premium global group that focuses on Digital Commerce and Experience to assist clients in re-imagining their businesses in this digital era. Through human-centric innovation, our software engineering heritage combined with digital transformation strategy consulting, design thinking, disruptive IT lifecycle solutions as well as omnichannel CX solutions, offers real business value to our clients.
We diligently work towards offering personalized solutions to help their businesses reach their peak digital performance. As a true technology partner, we are committed to investing in your success by delivering seamless experiences through technological expertise.
- Identify and engage potential customers for Cloud Solutions and eCommerce Solutions through events, partner networks, and market research.
- Represent the company at events to gather customer insights and conduct initial assessments of their needs.
- Collaborate with official partners in the Vietnamese market to create business opportunities.
- Research and qualify potential customers based on company evaluation criteria.
- Discuss client needs, gather requirements, and provide initial consultations on solutions.
- Prepare quotations, negotiate terms, and close deals to achieve sales targets.
- Provide excellent client care and identify opportunities to upsell additional services or solutions.
- Analyze competitors and market trends, contributing to the company’s growth and market development plan.
- At least 2 years of experience in sales or business development, preferably in the IT industry.
- Knowledge of or willingness to learn about E-commerce platforms/Cloud services.
- Fluent in English (must have).
- Strong analytical skills with experience in data analysis and reporting.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Experience in sales operations or support is a plus.
You will have
- Attractive salary
- Review performance according to the company rule
- Be consulted and oriented on a clear career path
- Participate in internal training programs to improve skills
- Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
- Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
- Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check-in, no weekend working
With other benefits
- Social Insurance according to Labor Law
- Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
- Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
- Annual premium health check
- 13 days of annual leave per year
- Opportunities to obtain professional certificates
Công ty Minh Tín ( USofa ) nhà sản xuất sofa chuyển nghiệp, chuyên xuất khẩu vào thị trường USA. Hiện tại, công ty có khoảng 300 công nhân viên và diện tích nhà xưởng trên 20.000m2 ở Hóc Môn và Bình Dương.
Hơn 10 năm hình và phát triển, Công ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Minh Tín – Thương hiệu USofa đã khẳng định được vị thế của mình trong lĩnh vực sản xuất nội thất bọc nệm cao cấp. Sản phẩm của USofa không chỉ cung cấp tại thị trường Việt Nam mà còn thường xuyên xuất khẩu sang thị trường nước ngoài như Mỹ, Đức, Canada, Hàn Quốc, Campuchia… Tính đến nay, các sản phẩm của USofa đã đến tay hàng nghìn khách hàng trong và ngoài nước, cũng như được nhiều đối tác tin tưởng lựa chọn là nhà cung cấp nội thất cao cấp.
Các sản phẩm nhà máy USofa đạt tiêu chuẩn xuất khẩu Mỹ và được phân phối rộng rãi sang thị trường Mỹ và Canada, đã có mặt tại các thành phố lớn như Houston, Atlanta, New York, Tacoma, Chicago, Toronto… Tại thị trường Việt Nam, USofa là đối tác lớn của nhiều bệnh viện, phòng khám, rạp chiếu phim, văn phòng tập đoàn, công ty.