Mô tả công việc
• Actively work as a member of the team, contributing to maximizing revenue and generate business.
• Proactively seek opportunities to increase sales and conversions.
• Initiate, coordinate and conduct site inspections and familiarizations from the designated market place.
• Develop thorough knowledge of competitive business to carry out weekly call plans to client database to develop new business opportunities and assists in the telemarketing and networking events to drive revenue.
• Responsible for the acquisition and retention of accounts along with identifying new accounts covering accommodation monthly quotas and
• Where applicable, host and entertain potential clients in order to enhance rapport and generate revenue and room night potential.
• Build strong relationships with customers to fully understand their needs, arrange, and carry out Hotel tours and participate in hotel promotional activities.
• Develop and maintain effective relationships with conference clients, PCO's, hotel suppliers and other hotels in line with our values and proactively pursue business
• Develop a thorough understanding of our property and events spaces to deliver exceptional service to new and prospective clients and to develop new leads, qualify prospective leads and covert business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
· Knowledge of the hotel property management systems
· Demonstrated previous experience working in a corporate sales capacity for hotels
· Qualification, degree, or certification in a relevant field
· Fluent in English, Native Vietnamese
Competencies
· Good organizational and administration skills
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Confident telephone manner
· High level of IT skills and familiar with Opera PMS and Cvent corporate solicitation RFP’s
· Excellent grooming standards
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty 3D ra đời vào năm 2006, được thành lập bởi một nhóm các doanh nhân và nha sĩ đầy đam mê. 3D là tên viết tắt của Công ty TNHH Y Nha Khoa 3D (Dawn Dental Distribution).
Khi 3D mới bắt đầu, thị trường nha khoa Việt Nam vẫn đang trong giai đoạn sơ khai, nhưng với niềm đam mê cống hiến, chúng tôi luôn hướng về phía trước.
3D hoạt động dựa trên triết lý kinh doanh “Win- win”, hợp tác dựa trên nguyên tắc đôi bên cùng có lợi, chúng tôi không chỉ đem về lợi nhuận cho công ty mà còn mang đến lợi ích bền vững và tạo ra giá trị cho khách hàng và đối tác.
+ 3D trở thành công ty hàng đầu Đông Nam Á chuyên cung cấp các giải pháp trọn gói về điều trị, quản trị và kinh doanh trong lĩnh vực nha khoa
+ 3D là nơi nhân viên phát triển tối đa được khả năng của mình
+ 3D thật sự là một gia đình thứ hai của tất cả nhân viên
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Tại 3D, chúng tôi luôn đặt ra tầm nhìn là định hình ngành nha khoa thông qua việc cung cấp máy móc, thiết bị và giải pháp tiên tiến. Sứ mệnh của chúng tôi là mang đến sự cải tiến và hiện đại hóa cho ngành nha khoa tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết hỗ trợ các nha sĩ và các cơ sở nha khoa bằng cách cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng, giúp họ đạt được kết quả tốt nhất cho bệnh nhân.