Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Chinese speaking - Sales Assistant - Trading | Nhân viên hỗ trợ kinh doanh tiếng Trung - Thương mại
Job Code: 111819
- Working location: Ba Dinh district, Ha Noi
- Monthly Salary: 20,000,000~25,800,000VND
Responsibility
- Get forecasts from customers and arrange delivery on time based on customer requests.
- Get support from the administration to proceed with business by following internal rules.
- Train and supervise the young staff to maximize the team performance.
- Daily conversation with customers to adjust delivery timing and quantity and exchange information
- Report all the claims or any customer-related information to the Manager and General Manager.
- Get forecasts from molders on time and report to the Manager.
- Arrange delivery based on customer PO based on GM confirmation
- Arrange delivery following payment before delivery based on GM confirmation
- Input SAP correctly
- Input logistics expense.
- Make report of payment of agent commission to HQ and input into SAP.
- Other necessary duties assigned by the General Manager
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Age: 25-35
・Gender: Any
・Education: Bachelor's Degree
・Language: Chinese - Business Level (equivalent HSK5 or HSK6) & English Conversational Level (For Internal Communication)
・Experience: At least 2 years of experience as a Sales Assistant/Delivery job in any industry
・Other:
- Good skills in Microsoft Offices, especially Excel.
- Team player who can also strategize, act, and execute independently
- Strong communication, and negotiation skills
<Preferable Skill / Experience>
・Good at English skill
・Experience in the plastic industry
・Good to have experience in a Japanese company; experience using delivery systems like SAP
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 20 Tr - 25,8 Tr VND
Được thành lập vào năm 2015, Công ty TNHH Yang Ming Shipping (Việt Nam) “gọi tắt là Yang Ming (Việt Nam)” là công ty con 100% của Yang Ming Line (Xinh-ga-po) Pte. Ltd và là đại lý chính thức của Tập đoàn Vận tải Hàng hải Yang Ming tại Việt Nam. Với 3 chi nhánh đặt tại Đà Nẵng, Hà Nội và Thành phố Hải Phòng - trong các khu vực trọng điểm của Việt Nam và trụ sở chính đầy đủ chức năng tại Thành phố Hồ Chí Minh, đã và đang khuyến khích sự tăng trưởng ổn định cùng với những thành tựu nổi bật và từng bước thúc đẩy sự phát triển lâu dài trong lĩnh vực này. lĩnh vực xuất container, nhập container, Khai thác cảng và quản lý tàu cho hãng Yang Ming Line tại Việt Nam.
Công ty TNHH Yang Ming Shipping (Việt Nam) được thành lập vào năm 2015, với tên gọi Yang Ming (Việt Nam), là công ty con của Yang Ming Line (pore) Pte. Ltd và là đại lý chính thức của Tập đoàn Vận tải Hàng hải Yang Ming tại Việt Nam. Với 3 chi nhánh được thảo luận tại các khu vực trung tâm của Việt Nam như Đà Nẵng, Hà Nội và Hải Phòng và trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh, đã thúc đẩy sự phát triển bền vững gắn liền với những thành phố Chương trình nổi bật, cũng như khuyến khích tăng trưởng lâu dài trong các lĩnh vực sản xuất-nhập khẩu container, biểu tượng hành và quản lý tàu cho Yang Ming Line tại Việt Nam.
đường biển từ Việt Nam đi các nước Châu Á, châu Âu, Mỹ, Trung Đông và ngược lại