Việc làm I.B.O International

Cập nhật 08/08/2024 13:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNNH I.B.O International (Việt Nam)
Assistant Human Resources Manager (Trợ Lý Trưởng Phòng Nhân Sự)
I.B.O International
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 54
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 54
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

• Supervise team members as assigned in the HR office, ensuring the department’s daily operation is running smoothly and team members adhere to set disciplines.

• Liaise with local government authorities regarding labour law, labour relations and arbitration cases.

• Prepare procedures released concerning labour contracts for team members.

• Develop and maintain the team member relations programs, including social and sports activities, service award programs, and employee counseling to increase team members’ satisfaction.

• Take charge of recruitment according to hotel business requirements and the manning situation.

• Handle the check in / out for Level 4 and below team members and other level as assigned if any.

• Supervise and check all records on sick leave, medical expenses, misconduct and the personnel action form.

• Supervise and support to manage the team member facilities.

• Maintain safety and cleanliness of work areas and team member areas, including but not limited to the team member restaurant and locker rooms.

• Supervise and support to maintain the smooth operations of Compensation & Benefits.

• Strictly adhere to and ensure the security and confidentiality of the HR department.

• Initiate any new and improved systems / procedures to be implemented in order to upgrade all personnel filing systems and records.

• Handle arbitration cases to protect the hotel’s benefits.

• Handle team members’ complaints and communicate with other departments.

• Be in charge of HR audits and standardize HR operations.

• Assist to build HR policies and procedures to increase the efficiency of the department.

• Build an environment of support with other departments.

• Assist to carry out manning analyses, exit interviews and turnover analyses if required.

• Ensure that team members maintain a high standard of personal appearance and hygiene, adhering to the hotel and department’s grooming standards.

• Conduct HR related market surveys to promptly adjust strategy.

• Handle foreigner work permits and visa application.

• Discipline team members.

• Support and handle required tasks during the Director of HR absence.

• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures.

• Ensure that all team members have a complete understanding of and adhere to the hotel’s team member rules and regulations.

• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

• The Management reserves the right to make changes to this job description at its sole discretion and without advance notice.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Insurance as labor law (apply from starting date)

• Heath Care Insurance (24/7)

• 14 Annual Leaves

• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week

• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances

• Accommodation, uniform, transportation, meals

• Pre-opening Service Charge

• Others benefits

Yêu cầu công việc

• College degree and above.

• Minimum 3 years of working experience in the hotel industry.

• Minimum 1 year of experience in a similar position with an international brand hotel.

• Good analysis and planning skills.

• Open minded and a good team player.

• Good communication skills.

• Fluent in written and spoken English to meet business needs.

• Good relationship with the local labour bureau and government agencies.

• Thorough knowledge of federal, state and local labour laws.

• Thorough knowledge of HR modules and department operations.

• Possess basic business and financial sense.

• Strong ownership and result driven.

• Good organization and presentation skills.

Yêu cầu hồ sơ

• Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com

• Tel: 0329 590 055

Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNNH I.B.O International (Việt Nam)
I.B.O International Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô MF5, Đường số 1, KCN Đức Hòa 1, Xã Đức Hòa Đông, Huyện Đức Hoà

Năm 2016 Công ty TNHH I.B.O International (Việt Nam) với 100% vốn đầu tư nước ngoài được thành lập với sứ mệnh “Trách nhiệm- An toàn- Vệ sinh- Chất lượng- Hiệu quả”. I.B.O là doanh nghiệp thực phẩm toàn diện trong các lĩnh vực nghiên cứu và phát triển, sản xuất, xuất -nhập khẩu, OEM và ODM.

Với dây chuyền sản xuất tự động chuyên nghiệp, chúng tôi cung cấp những sản phẩm hoàn thiện nhất đến với khách hàng nhằm đáp ứng nhu cầu của họ. Nằm trong khu công nghiệp Đức Hòa, gần Thành Phố Hồ Chí Minh- thuận lợi về vị trí và giao thông nơi chúng tôi có thể nhập các loại nguyên liệu khắp thế giới để quá trình sản xuất đạt chất lượng cao nhất. I.B.O đã đạt các chứng chỉ GMP, ISO 9001, ISO 22000 và HACCP.

Những nghề phổ biến tại I.B.O International

Bạn làm việc tại I.B.O International? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo I.B.O International

I.B.O International

Click để đánh giá