Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Building up, summarizing and data analysis labor expense/budget annually.
• Be the business strategic team in building employee relations employee relations with management/employees.
• Analysis, role of management for employee performance appraisal system in year.
• Cooperate with Training Development team in managing and organizing internal activities in terms of enhancing employee engagement.
• Announce the recruitment information in public if any (preparing Recruitment Ads to post on Savills Website, LinkedIn / Recruiting Websites; Internal Announcement or Newspapers).
• Schedule interviews. Administer tests to and conduct initial interviews of selected candidates to ensure that only qualified candidates are referred for department-level interviewing.
• Administer new hire procedures, including collecting all legal personal documents and certificates or reference checks.
• Develop and implements recruiting and screening systems and procedures to attract qualified candidates for position vacancies.
• Assists the Human Resource Director, where appropriate, in the development and preparation of the Savills’s Strategic Plan, Recruitment Plan and Employee Branding.
• Control the headcounts, checking, and ensure the personnel requirement are in headcount budget.
• Submit a suitable channel would be used to fill each vacancy to save cost.
• Industrial Relationship, Employee Relationship, Internal Communication as below:
• Act as a channel for two-way communication. Maintain good employee relations.
• Make recommendations on HR matters for legal, procedural, and documentary compliance and fair employee treatments.
• Conduct exit interviews of resigning staffs, identify reasons for staff turnover, highlight issues to line management and recommend program/ HR solutions.
• Counsel employees on discipline actions; disputes; illness or disability; and performance problems.
• Other tasks or responsibilities as assigned by HR Manager.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s in human resources management, Business Administration, or related education background.
• At least 1 year of experience in the same position.
▪ Experiences in mass recruitment is an advantage.
• Proficient English (both speaking and writing) is a plus.
• Patient and calm in pressurized situations.
• Consultative, constructive problem-solving approach.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Xuất nhập khẩu và Dịch Vụ Anh Minh là một công ty thương mại chuyên về cung cấp máy móc, dụng cụ đo lường chính xác cho các hãng nổi tiếng trên thế giới: Mitutoyo, Carl Zeiss, Niigata Seiki, Nikon, Adcole, Osaka Seimitsu Kikai với các sản phẩm chính như máy đo tọa độ không gian 3 chiều (CMM), kính hiển vi đo lường, máy đo bánh răng và các dụng cụ đo lường như thước kẹp, thước đô độ cao, Pan-me, đồng hồ so, dụng cụ đo lỗ, trục chuẩn, dưỡng kiểm ren…
Chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng nhằm mang lại sự hỗ trợ toàn diện nhằm thỏa mãn tối đa nhu cầu của khách hàng thông qua việc mở rộng kinh doanh và bổ sung thêm nhiều sản phẩm cho dây chuyền sản xuất như: KYOWA, IMADA, THK, MISUMI, FUJI ELECTRIC, NITTO KOHKI…Hiện nay chúng tôi là nhà phân phối chính thức các thiết bị khí nén của SMC, thiết bị phòng sạch của SHIN-EI SANGYO, dụng cụ cầm tay của ESCO tại Việt Nam