Việc làm ELSA, Corp

Cập nhật 28/10/2024 16:31
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
ELSA, Corp
Customer Support Tiếng Nhật (T2-T6)
ELSA, Corp 4.0★
5 đánh giá 112 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 23/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 82 Trần Huy Liệu, Phường 15,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1. Customer Service (70%) - 1st priority

  • B2C and B2B support
  • Analyse and troubleshoot technical issues reported from global users
  • Research and identify solutions, provide prompt and accurate feedback to customers
  • Guide users through a series of actions via phone, email or chat, to ensure that all their problems have been resolved
  • Report any unresolved issues to the person in charge of the Product or Engineering team accordingly
  • Ensure all issues are properly logged
  • Collect user’s feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agental support process, and provide useful insights for product development
  • Prepare accurate and timely reports regarding customer complaints/ bug reports/ content errors and Take Appropriate Action.

2. Partnership support (15%) - 2nd priority

  • Affiliate support
  • Partnership support: Handle inquiries and requests from global partners to ensure satisfaction and seamless experience with our product.

3. Operation optimizer (Flexible 15%) - 3rd priority

  • Documenting every interaction between customers and support team (FAQs), keep the knowledge base to be updated for both internal and external usage.
  • Ad Hoc tasks assigned by manager to balance working capacity

Yêu cầu công việc

  • 1 to 2-year experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
  • Proficient in using common computer/technology applications
  • Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
  • Meticulous, excellent organizational skills, customer-oriented with an ability to prioritize important projects and handle high pressure
  • Understanding Japanese culture and excellent in written/verbal Japanese communication (N2 or N1 degree)
  • Having intermediate level of using English in 4 skills (Read, Write, Speak and Listening)

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive compensation
  • Flexible working hour (Mon-Fri 9AM – 6PM), hybrid working
  • Up to 16 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
  • Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
  • Full social insurance
  • Free ELSA Premium courses to polish your language skills
  • Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
  • Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
  • Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
  • Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of our company's growth
  • Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
ELSA (English Language Speech Assistant) là startup về công nghệ giáo dục tại Silicon Valley đầy triển vọng & đang tăng trưởng rất nhanh. Được thành lập vào năm 2015 bởi Văn Đinh Hồng Vũ (CEO), cùng với người bạn Bồ Đào Nha là tiến sĩ Xavier Anguera (giám đốc công nghệ – CTO), ELSA có công nghệ Trí Tuệ Nhân Tạo với khả năng học sâu (deep learning) và nhận diện giọng nói (speech recognition) độc quyền. Ứng dụng ELSA Speak là ứng dụng học nói và giao tiếp tiếng Anh gần như duy nhất có thể sửa lỗi phát âm chính xác từng âm tiết, đồng thời đưa ra nhận xét tức thì và hướng dẫn sửa lại chuẩn xác. Có trụ sở tại San Francisco, ELSA đã gọi vốn thành công 12 triệu đô từ các nhà đầu tư lớn ở Thung lũng Silicon, Đông Nam Á, Nhật Bản và 15 triệu đô từ vòng gọi vốn series B. Ứng dụng hiện có hơn 40 triệu lượt tải ở 101 quốc gia trên thế giới, và có văn phòng tại Bồ Đào Nha, Việt Nam, Ấn Độ, Indonesia và Nhật Bản.
 

Review ELSA, Corp

4.0
5 review

19/10/2023
Marketing Executive tại Hồ Chí Minh

Trải nghiệm hoàn toàn mới

16/11/2023
Quản lý mối quan hệ cao cấp (Senior relationship manager) tại Hồ Chí Minh

Thiếu sự công nhận đối với nhân viên. Phong cách quản lý năng nổ và ám ảnh về bán hàng. Không có lợi ích phát triển đào tạo.

19/10/2023
Marketing Executive tại Hồ Chí Minh

Sản phẩm chất lượng, tốt cho sự phát triển nghề nghiệp

Những nghề phổ biến tại ELSA, Corp

Bạn làm việc tại ELSA, Corp? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ELSA, Corp

ELSA, Corp

Click để đánh giá