Fusion Suites Vung Tau

Vũng Tàu
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Việc làm Fusion Suites Vung Tau

Cập nhật 16/10/2025 17:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Fusion Suites Vung Tau
Front Office Manager / Trưởng bộ phận Lễ tân
Fusion Suites Vung Tau
68 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 18/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/03/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

Front Office Manager is responsible to supervise and ensure the effectiveness of operation and management in front office department

RESPONSIBILITIES AND DUTIES

• Ensure the employees grooming and appearance are according to the hotel and department required.

• Conduct regular room inspections to ensure quality standards, complete necessary engineering job order or housekeeping cleaning requests and monitor the results

• Assist in the building of an efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and development.

• Maintain excellent communication within the department and amongst the other departments.

• Ensure that training is carried out and monitor results.

• Supervise the employees to endure a smooth and efficient running of operation in the department.

• Meet VIPs arrival/departure and special attention guest when requested.

• Control all key cards equipment and master keys that are used for the guestrooms.

• Spot check cash floats and related documents to ensure amount is correct as issued by the accounting department.

• Ensure the maximization of hotel revenue in relevant areas and rooms at the highest possible rate daily.

• Ensure that the established quality standard and a high level of work performance are maintained.

• Ensure that all guests experiencing a problem receive an appropriate response, any promised compensation is delivered and all guests receive appropriate follow up in a timely and professional manner.

• Oversee effective day-to-day running of front office department in achieving the goals.

• Conduct regular employee training, monthly meeting, and monitor training tracking system of all employees to ensure their effectiveness and productivity.

• Attend front office and other related meetings within and outside the hotel to ensure updated information and built connections among the discipline.

• Ensure the staffing levels in line with hotel occupancy and productivity.

• Ensure employees are up-to-date with current information and data of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and other services and facilities.

• Set up and provide a proper provision for all stationery and supplies.

ADMINISTRATIVE & GENERAL RESPONSIBILITIES

• Participate in job training plan across the department and implement in all aspects of Front Office.

• Actively participate in personnel discussions, such as counselling, performance management and general staffing matters

• Attend department’s meetings on a period basis or as required and support in practicing initiatives discussed at meetings.

• Conduct administrative documents needed as to ensure improvement in service quality and operation efficiency.


Quyền lợi được hưởng

Attractive Salary and Benefit Package:


  • 6 days off/month
  • Full social Insurance, private accident and healthcare
  • Dynamic, professional & open minded working environment
  • Joining training courses
  • Competitive salary, benefits and bonus
  • Supporting shift meals at star canteen

Yêu cầu công việc

  • At least three-year working experience in professional hospitality properties with two-year working as a senior of the department
  • Certificated within Hospitality or English subject and administrative managerial skills
  • Fluent make documentation by using Microsoft Office and hotel operation management software

Yêu cầu hồ sơ

Phone: 0254 625 7272

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Fusion Suites Vung Tau
Fusion Suites Vung Tau Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
2 Trương Công Định, Phường 1, Thành phố Vũng Tàu

Được thiết kế dành cho đối tượng khách năng động, Fusion Suites Vũng Tàu là một điểm đến lý tưởng của thành phố biển. Điểm đặc biệt là khách sạn bao gồm các hạng phòng và căn hộ rộng rãi, cùng với những hồ bơi trên cao từ tầng 10 trở lên để ngắm thành phố và biển xanh mênh mông, dịch vụ chăm sóc sức khỏe đặc trưng của Fusion. Sự trải nghiệm mỗi ngày với liệu trình spa thư giãn mà không phải trả thêm phí, những lựa chọn ẩm thực đặc sắc cùng với sự thân thiện của đội ngũ Fusionistas sẽ mang đến cho du khách một kỳ nghỉ khó quên nơi thành phố biển. Chỉ cách Sài Gòn 100 km và chưa đầy 2 tiếng di chuyển bằng đường cao tốc hoặc tàu cao tốc, Vũng Tàu luôn là sự lựa chọn được nghĩ đến đầu tiên cho chuyến du lịch đầy ngẫu hứng.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2020

Mission

Với sứ mệnh mang triết lý dịch vụ nghỉ dưỡng vào trong lòng đô thị, đồng thời mong muốn đem đến luồng gió mới cho ngành khách sạn tại Vũng Tàu, Fusion Suites Vũng Tàu được xây dựng hướng đến tiện nghi và sức khỏe của khách hàng với dịch vụ tiêu chuẩn xứng tầm 5 sao như: khu vực sảnh, lễ tân đón khách; nhà hàng ẩm thực Fresh & Go, quầy bar Zen và bể bơi cao cấp ở sân thượng; phòng tập Gym, Yoga cao cấp được trang bị hiện đại; khu chăm sóc sức khỏe spa và khu vực vui chơi cho trẻ em…


Những nghề phổ biến tại Fusion Suites Vung Tau

Bạn làm việc tại Fusion Suites Vung Tau? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Fusion Suites Vung Tau

Fusion Suites Vung Tau

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo