- We develop a closed-loop platform empowering brands and agencies to stay on top of the market trends, monitor digital shelf, automate campaigns, and leverage operational insights for digital commerce growth.
- Our platform serves a varied client including leaders, operators, and scientists in media, marketing, and e-commerce teams across brands, digital agencies, e-commerce enablers, and marketplaces, facilitating efficient revenue generation on Retail Media Network, a $100B category that will dominate the digital advertising for a decade.
- We earn a track record of facilitating over $3 billion in GMV, optimizing more than $200 million in media spend, and catering to clients in over 10 countries worldwide.
- Recognized in Gartner's Market Guide for Digital Shelf Analytics alongside 15 other leading global SaaS companies from the US, Europe, and India.
- Our aspiration is to develop a Positional Software that simply change the way that advertisers gather insights and make decisions. A combination of Notion and The Trade Desk.
- Backed by “Surge by Peak XV Partner”.
We are seeking a highly skilled Software Engineer to join our team and take ownership of the integration between our platform and retail media channels. The ideal candidate will have a strong background in software development, with expertise in building robust and scalable integrations that connect disparate systems and data sources.
- Design, develop, and maintain integrations between Epsilo’s platform and various retail media channels, such as e-commerce platforms, advertising networks, and data providers.
- Collaborate with cross-functional teams, including Product Management, Sales, and Customer Success, to understand integration requirements and prioritize development efforts.
- Architect scalable and resilient integration solutions that ensure seamless data exchange and real-time communication between Epsilo’s platform and external systems.
- Implement best practices for data synchronization, transformation, and validation to ensure data integrity and accuracy across integrated systems.
- Monitor integration performance and troubleshoot issues as they arise, working closely with internal teams and external partners to resolve technical challenges in a timely manner.
- More than 4 years of experience working with Java or Python
- Have worked on at least 3 years in bank, e-commerce, logistics domain, is an advantage
- Having experience in charge of Frontend: Basic (HTML,Javascript, jQuery)
- Proficient in using database management systems (MySQL, SingleStore, ElasticSearch, Apache Ignite,…)
- Experience with data Processing: Apache Kafka, Apache Flink,…
- Good problem-solving skills and business logic thinking
- Experience working in groups (3-5 people)
- 14 days annual leave per year, allowing ample time to rest and recharge
- Comprehensive PVI insurance coverage after passing probation
- Complimentary lunch & parking for convenience
- Team bonding activities with a budget of $20 per person per month
- Exciting company trip annually to foster team spirit
- State-of-the-art company laptop provided for your professional use
- Technical Skills Assessment: Candidates will receive an assessment via email, which must be completed within the specified timeframe.
- First Interview: This interview will be conducted by Manager, and will focus on evaluating your technical expertise and problem-solving abilities.
- Second Interview: Conducted by CEO, this interview will involve an in-depth discussion of your past project experiences and future professional aspirations.
Global Fashion Group (GFG) là điểm đến thời trang và phong cách sống hàng đầu tại các thị trường đang phát triển trên khắp LATAM, SEA và ANZ. Từ nhân viên đến khách hàng và đối tác của chúng tôi, chúng tôi tồn tại để trao quyền cho mọi người thể hiện con người thật của họ thông qua thời trang. Ba nền tảng thương mại điện tử của chúng tôi: Dafiti, ZALORA và THE ICONIC kết nối nhiều thương hiệu quốc tế, địa phương và thương hiệu riêng với hơn 800 triệu người tiêu dùng từ các nền văn hóa và lối sống đa dạng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các BHXH, BHYT,...
- Được tham gia bảo hiểm AON.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Party cuối tuần
Lịch sử thành lập
- Trong năm 2011 và 2012, các công ty khu vực của GFG bắt đầu hoạt động với mô hình kinh doanh bán hàng tồn kho cho khách hàng từ chính kho hàng của mình.
- Từ năm 2013, các công ty trong khu vực GFG bắt đầu tạo nhãn hiệu riêng của họ , chẳng hạn như Lost Ink và ZALORA (trước đây là Ezra).
- Global Fashion Group (GFG) được thành lập vào năm 2014 thông qua việc hợp nhất các công ty thời trang thương mại điện tử trong khu vực được hỗ trợ bởi Kinnevik và Rocket Internet . Các công ty khu vực của nó Dafiti, lamoda, THE ICONIC , ZALORA và Jabong
- Vào tháng 4 năm 2015, Romain Voog được bổ nhiệm làm giám đốc điều hành của GFG. Anh ấy đã giữ vai trò này trong khoảng 3 năm.
- Vào năm 2016, GFG đã triển khai nền tảng Marketplace trên khắp các thị trường trọng điểm để bổ sung cho mô hình dẫn đầu về hàng tồn kho truyền thống của mình.
- Tháng 4 năm 2017, GFG đã bổ nhiệm Cynthia Gordon, thành viên hội đồng quản trị của Kinnevik, làm Chủ tịch mới của Hội đồng quản trị GFG .
- Tháng 2 năm 2018, Patrick Schmidt và Christoph Barchewitz được bổ nhiệm làm đồng giám đốc điều hành, kế nhiệm Romain Voog.
- Tháng 7 năm 2019, nó hiện đã được niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Frankfurt (ký hiệu: GFG)
Mission
Cung cấp trải nghiệm mua sắm trực tuyến cao cấp và đa dạng cho khách hàng trong ngành công nghiệp thời trang trực tuyến.
Review Global Fashion Group
Office đẹp nhiều đồ chơi nhưng k nhiều đồ ăn(rv)
Lương trả ngang market, không quá cao cũng không quá thấp (rv)
Như gia đình thứ hai