Mô tả công việc
- Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
- Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
- Composes and types of routine correspondence.
- Maintain confidentiality of sensitive materials.
- Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
- Prepare proposal and contract letters.
- Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
- Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
- Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
- Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
- May be required to perform other duties required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
- Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm
Yêu cầu công việc
- Two - Four years of working experience required.
- College/ University degree is required.
- Proven experience with computers, sales system and business software.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
- Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
- Demonstrated record of superior guest service.
- Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
- Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
- Demonstrated strong organizational and time management skills.
- Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
- Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
- Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Ra đời vào năm 2015 với xuất phát điểm ý tưởng là hiện thực hóa mô hình KakaoTalk ở Việt Nam, Got It từng bước khẳng định: mọi ý tưởng đều có thể lớn hơn những gì bạn nghĩ, và sức mạnh của công nghệ đóng một vai trò không thể thay thế.
Khi công nghệ bùng nổ, Got It nhận ra nhu cầu ngày càng tăng của việc sử dụng thẻ quà tặng điện tử từ các doanh nghiệp, từ đó cung cấp giải pháp quà tặng toàn diện giúp tiếp cận và chăm sóc khách hàng sau mua. Khác với mô hình tặng quà truyền thống, nhờ ưu thế công nghệ, mô hình quà tặng điện tử giúp doanh nghiệp tối ưu chi phí vận hành và quản lý. Việc triển khai trực tuyến cũng đem đến cơ hội mở rộng quy mô nhanh hơn và phá vỡ rào cản địa lý khi doanh nghiệp
Review GOT IT
Trải nghiệm phỏng vấn không tốt , không tôn trọng ứng viên. (rw)
Nhân viên mới đều được cấp Macbook, văn phòng có hỗ trợ đồ ăn vặt
Được cấp Macbook. Đồng nghiệp thân thiện. Nhiều cơ hội học hỏi nâng cao kiến thức