Mô tả công việc
• Analyze existing UOB client's interests, problems, and potential need for new products and services;
• Build and maintain new and existing customer relationships;
• Receive and process service requests for clients to achieve their transfer and have a low percentage of rejections in customer certifications;
• Continue to seek and maintain product and service knowledge;
• Remain current on applicable regulations by attending internal training programs;
• Follow commercial strategies to achieve or exceed sales targets set by management;
• Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
• 0-5 years of relevant experience in financial sales and customer service preferred;
• Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication;
• Proficient computer and technology skills;
• Effective problem-solving and negotiation skills;
• Demonstrated Influencing and relationship management skills.
***We will review carefully your application and be in touch if your profile is shortlisted.
Quyền lợi được hưởng
Annual Salary Review; Performance Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Nghỉ phép có lương
Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Ra đời vào năm 2015 với xuất phát điểm ý tưởng là hiện thực hóa mô hình KakaoTalk ở Việt Nam, Got It từng bước khẳng định: mọi ý tưởng đều có thể lớn hơn những gì bạn nghĩ, và sức mạnh của công nghệ đóng một vai trò không thể thay thế.
Khi công nghệ bùng nổ, Got It nhận ra nhu cầu ngày càng tăng của việc sử dụng thẻ quà tặng điện tử từ các doanh nghiệp, từ đó cung cấp giải pháp quà tặng toàn diện giúp tiếp cận và chăm sóc khách hàng sau mua. Khác với mô hình tặng quà truyền thống, nhờ ưu thế công nghệ, mô hình quà tặng điện tử giúp doanh nghiệp tối ưu chi phí vận hành và quản lý. Việc triển khai trực tuyến cũng đem đến cơ hội mở rộng quy mô nhanh hơn và phá vỡ rào cản địa lý khi doanh nghiệp
Review GOT IT
Trải nghiệm phỏng vấn không tốt , không tôn trọng ứng viên. (rw)
Nhân viên mới đều được cấp Macbook, văn phòng có hỗ trợ đồ ăn vặt
Được cấp Macbook. Đồng nghiệp thân thiện. Nhiều cơ hội học hỏi nâng cao kiến thức