Product: ShopeeFood
Work location: Sonatus Building, 15 Le Thanh Ton, District 1, HCM
About The Team - ShopeeFood Product
Product Management is the team that works closely with the Regional Product Team and other cross-functional partners to surface needs, prioritize, test, rollout, and iterate on products. We’re focused on making incredible solutions for our customers, and that's why we are looking to hire a passionate and entrepreneurial candidate who seeks to contribute to the growth of food delivery industry. Join us to be part of the team. Your work will touch millions of people a day and is something your friends and family will experience and love.
Job Description
- Understand markets, competition and customer/user requirements in depth.
- Communicate, and analyze with Stakeholders to clearly define the business
- requirements.
- Follow the implementation of requirements, ensure it’s suitable and reasonable to satisfy
- the user demands/needs.
- Successfully translate business strategies into specific objectives/ scopes and roadmap,
- aligning efforts of the organizations with other stakeholders.
- Work closely with cross functional teams (Driver operation, Operation, BnP, BD,
- Campaign teams etc.) to ensure the consistent product and best user experience.
- Work closely with local/regional product teams to sync up product features and
- troubleshoot issues.
- Consolidate user and department feedback and compose process/product feature
- improvements.
- Deliver new initiatives/solutions, implement usage initiatives targeting business strategy.
- Priority to assure that all requirements are supported in a cost-effective, timely manner,
- with a resulting high level of User satisfaction;
- Ensure the team provides the necessary solutions and support to internal teams.
- Execute end-user web and mobile testing if needed.
- BA/BS degree in Information Technology, Computer Science or Engineering
- 3+ years of experience as product manager in a product management, engineering
- and technology strategy role.
- Ability to work effectively with cross functional teams.
- Good communication and presentation skills, can convert business feedback into
- technical requirements and vice versa.
- Good understanding of business model(s) of any fields;
- Data-driven, able to make use of either raw data, data charts/dashboards and funnels to
- get proper insights.
- Strong problem solving skills, critical thinking and willingness to roll up one's sleeves to
- get the job done.
- Eager to learn about technologies and the ecommerce industry.
- Proficiency in Mandarin Chinese, English is a must
Ra đời vào năm 2015 với xuất phát điểm ý tưởng là hiện thực hóa mô hình KakaoTalk ở Việt Nam, Got It từng bước khẳng định: mọi ý tưởng đều có thể lớn hơn những gì bạn nghĩ, và sức mạnh của công nghệ đóng một vai trò không thể thay thế.
Khi công nghệ bùng nổ, Got It nhận ra nhu cầu ngày càng tăng của việc sử dụng thẻ quà tặng điện tử từ các doanh nghiệp, từ đó cung cấp giải pháp quà tặng toàn diện giúp tiếp cận và chăm sóc khách hàng sau mua. Khác với mô hình tặng quà truyền thống, nhờ ưu thế công nghệ, mô hình quà tặng điện tử giúp doanh nghiệp tối ưu chi phí vận hành và quản lý. Việc triển khai trực tuyến cũng đem đến cơ hội mở rộng quy mô nhanh hơn và phá vỡ rào cản địa lý khi doanh nghiệp
Review GOT IT
Trải nghiệm phỏng vấn không tốt , không tôn trọng ứng viên. (rw)
Nhân viên mới đều được cấp Macbook, văn phòng có hỗ trợ đồ ăn vặt
Được cấp Macbook. Đồng nghiệp thân thiện. Nhiều cơ hội học hỏi nâng cao kiến thức