Mô tả công việc
• Oversee daily operations of the restaurant
• Create a positive customer experience by offering a high level of service.
• Resolve complaints and customer problems in an efficient and friendly manner
• Identify and assign duties to staff and s to meet objectives and consistently achieve excellent service.
• Monitor labor and product expenses to remain within budget and business gold
• Manage operations with integrity, passion, and knowledge while promoting the values and culture of the Commany.
• Estimate consumption, forecast requirements, and maintain inventory to control costs and minimize waste.
Yêu cầu công việc
• Previous experience in a management role at high-class restaurants (fine dining, VIP banquet…)
• Exceptional leadership and managerial skills
• Excellent customer service skills with a friendly and courteous demeanor
• Strong organizational skills and analytical skills
• Ability to handle high-stress situations and resolve conflicts
• Knowledge of food safety regulations and standards
• Experience with financial management and budgeting
• College degree or equivalent
Quyền lợi được hưởng
• Salary: highly competitive
• Health Insurance & other benefits as Vingroup policy
Warning Zone được thành lập vào năm 2013, với sứ mệnh tạo ra chuỗi nhà hàng có chất lượng thực phẩm , đồ uống sạch . Đem lại cho khách hàng những trải nghiệm và tâm lý an toàn khi sử dụng dịch vụ Phát triển bền vững luôn là kim chỉ nam trong cách vận hành và phát triển của Warning Zone, chúng tôi đem đến những món ăn ngon được làm từ những nguồn thực phẩm sạch. Warning Zone mang phong cách món ăn Fusion , phù hợp với khẩu vị người Việt những đậm chất hiện đại. Số lượng lượng phục vụ khách mỗi tuần ~ 10.000 thực khách.